וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החתונה, החתן נקרא למילואים. זה לא עצר את אהובתו

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 7:18

חופה, רב, קייטרינג, וכלה עיקשת במיוחד - המתינו ללוחם המילואים בבסיס צה"ל. אפילו חנן בן ארי הגיע והופיע בפני החיילים. החתן הנרגש, שהוקף בלוחמים מכל הארץ, בחר להתחתן במדים אותם לבש. "היו קצת פחות אורחים - אך החופה הייתה מעל ומעבר לכל דמיון", העיד חבר לבסיס

את החופה הזו גם המלחמה לא עצרה. חייל בשירות מילואים סיפר אמש (רביעי) כי חברו לבסיס, שכמוהו קיבל צו 8 והוזנק למלחמה, עמד להתחתן בימים הקרובים עם בחירת ליבו. הפעם, הכלה לא נתנה לנסיבות להפריע בדרך לחופה - והמתינה לאהובה, יחד עם חופה חברים, רב וקייטרינג - בבסיס בו הוא משרת. גם הזמר חנן בן ארי הגיע במיוחד לטקס בבסיס - והופיע בפני החוגגים והלוחמים.

הלוחם הנרגש, שהוקף בלוחמים מכל הארץ שהצטרפו ליום חגו, בחר לשאת את אשתו במדי הצבא אותם לבש - "הם היו יפים מספיק" - העיד עמיתו של החייל לבסיס. "אני מניח שהיו קצת פחות אורחים מהמתוכנן המקורי, אבל חופה מלאה בכל כך הרבה לב הייתה מעל ומעבר לכל דמיון".

חתן שובר את הכוס בחופה. ShutterStock
מזל טוב לזוג שלא איבד תקווה - וסחטיין לכלה שהפתיעה את אהובה/ShutterStock

"בלב הקרב. בליבו של בסיס צה"ל. היה זוג שהכריז קבל עם ועולם שיש להם תקווה. תקווה לבית, לזוגיות, למשפחה, ללב, לעם ישראל כולו", סיכם לוחם המילואים שהיה עד לאירוע המרגש - שהצליח לשמח את שמחתם של זוג אחד, וכמה חיילים נוספים, בעיצומה של מלחמה קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully