וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את החלום של יהב כבר לא אוכל להגשים": הזרע שנשאב מגופת בעלה של שי-לי עטרי אינו שמיש

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 22:01

הזמרת שיתפה בכאב את תוצאות הבדיקה הביולוגית, והאשימה את המדינה ב"שפע מחדלים": "הגופה המתינה שעות בחום, איבדתי את היכולת לממש את צוואתו של יהב". היא הודתה ל"קרובים וזרים כאחד" שעזרו למצוא את גופתה: "כל מה שנותר לנו זה להתאבל"

בווידאו: שכלה את בעלה ומבקשת לשאוב את זרעו/ניב אהרונסון

הזמרת שי-לי עטרי, שרצתה לשאוב זרע מגופת בעלה יהב וינר שנרצח בכפר עזה, שיתפה הערב (רביעי) כי הזרע אינו שמיש - והאשימה את המדינה ב"שפע מחדלים". היא טענה כי מכיוון שגופתו של בעלה המתינה שעות רבות מדי בחום, הזרע שנשאב לא יכול לשמש להליך הביולוגי. "איבדתי את היכולת לממש את צוואתו של יהב, רק כתוצאה משפע המחדלים של מדינת ישראל, שעדיין לא סיימנו לכמת אפילו", מסרה.

היא הוסיפה בכאב, "את החלום של יהב שלי, על משפחה גדולה, צוחקת וצוהלת, יחד, משחקים על מדשאות כפר עזה הקסום שלנו (שהיה וכבר לא עוד), לא אוכל כבר להגשים". היא טענה כי המדינה "הפקירה" את גופתו של יהב: "היינו צריכים לעבור שבעה מדורי גיהינום בשביל לגלות שלא הצלחנו. ישנם אינספור לקחים ללמוד ולקחת מזה, כי אנחנו (ומשפחות רבות אחרות) לא היינו צריכים לגלות שאין שום תשתית או בסיס תקין לסיוע מהמדינה, בלשון המעטה".

סלפי של יהב וינר ואשתו שי-לי עטרי. באדיבות המשפחה
סלפי של יהב וינר ואשתו שי-לי עטרי/באדיבות המשפחה

שי-לי שיתפה, "בתוך כל התופת, גיליתי את אדיבותם של קרובים וזרים כאחד, שהתגייסו ביעילות, פעלו כמכונה משומנת אחת ועזרו לי לפלס כל צעד ושעל בתוך הכאוס המשוגע הזה, שאופף אותנו". היא הודתה למגויסים לאיתור גופתו של יהב. "יש לנו לילה ארוך לפנינו, הסיטואציה סביבנו לא יציבה ואנחנו עדיין מחפשים את הביטחון. כל מה שנותר לנו כעת, זה להתאבל על אובדנו של אהבת נפשנו, הגיבור שהקריב את חייו בזמן שהסיח את דעתם של המחבלים ושבפירוש הציל את חייהן של אשתו ובתו, שאוהבות אותו, כל יום, מעל כל אדמה ודרך כל כוכב - יהב וינר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully