וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בעזה: המטרה - להודיע על מציאות חדשה ביום שאחרי

ח"כ אביגדור ליברמן

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 18:15

הרכבים שאיתם נכנסו מחבלי חמאס לטבוח באזרחינו הם אותם רכבים שישראל הכניסה לרצועה דרך מעבר כרם שלום. גם הטרקטור, הכימיקלים, הכסף - הכול עבר דרך מעבר כרם שלום. זה לא הלך לנזקקים. זה הלך לטרור. לכן, במלחמה הזו צריך ללכת עד הסוף. טור דעה של אביגדור ליברמן

בווידאו: חמאס השתלט על אחד מבסיס צה״ל ברצועה/מערכת וואלה!

נשאלתי היום על ידי אזרחים, למה אני מתעקש על מה שיקרה לאחר המלחמה ואני מחלק את תשובתי לשלושה חלקים: קודם כל חייבים לנצח במלחמה, ולנצח במלחמה זה ללכת עד הסוף ולהכריע את חמאס, ושאף אחד לא ישאל בסוף המלחמה מי המנצחים ומי המפסידים.

צריך להבין ש-70% מהחומרים שמהם חמאס ייצרו את כל הרקטות והטילים עברו באישור מדינת ישראל במעבר כרם שלום לרצועת עזה. כמעט כל הרכבים שעליהם חמאס נכנס לשטח ישראל, עם המחבלים שטבחו באזרחינו, אלו רכבים שעברו מתוך ישראל לפנים הרצועה דרך מעבר כרם שלום. גם הטרקטור שהרס את המכשול, כפי שכולנו ראינו בטלוויזיה, זה טרקטור שעבר באישור מדינת ישראל דרך מעבר כרם שלום לרצועה.

בכירי חמאס בתפילת הודיה על הניצחון. 7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בכירי חמאס בתפילת הודיה על הניצחון. 7 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רוב הכימיקלים, שכביכול נועדו לחקלאות ברצועת עזה, רוב הברזל והמתכות שהועברו כביכול לבנייה הכול הלך לצרכים צבאיים ובניית מנהרות. אנשינו הראשונים שנרצחו על ידי חיות האדם מחמאס, היו אותם אנשים במעבר כרם שלום, שרק יומיים לפני כן הכניסו לתושבי הרצועה דלקים, קמח וסחורות שונות באישור מדינת ישראל.

גם כל פועל שנכנס מרצועת עזה לשטח ישראל שילם לחמאס 600 שקלים בחודש על מנת לקבל אישור לעבוד בישראל. רוב הכסף הקטארי הלך לטרור, הוא לא הלך למסכנים ונזקקים אלא למטרות טרור, כי גם כשהוא הגיע לנזקקים, זה קודם כל נזקקים שהיו מזוהים עם החמאס וזה פינה להם כסף מהתקציב שלהם למטרות טרור.

גם עכשיו אני לא מבין למה עד רגע זה לא השמדנו את נמל עזה עם כל הסירות וכלי השיט שנמצאים שם. לכן, חשוב להסכים מראש מה קורה יום לאחר המלחמה ועוד יותר חשוב, להבהיר כבר עכשיו שדעת הקהל בעולם ובארצות הברית איתנו, שמנהיגי העולם המערבי איתנו ותומכים בנו ללא סייג, אחרי ששילמנו מחיר נוראי ועדיין כולנו בשוק עמוק לאחר הזוועות שראינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אביגדור ליברמן, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
אביגדור ליברמן, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023/ראובן קסטרו

דווקא עכשיו, מהר ככל הניתן, חייבים להודיע על מציאות חדשה יום לאחר המלחמה. אסור שמה שהיה יחזור בצורה כזאת או אחרת גם לאחר סיום הלחימה. חייבים לחסל את חמאס ואת כל ראשי הארגון. רק בצורה כזאת נחזיר ביטחון לאזרחי ישראל, נשקם את ההרתעה ונשקם את עוטף עזה לאחר המלחמה.

ח"כ אביגדור ליברמן הוא יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully