וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ירי במחסום המנהרות ליד ירושלים, החשוד נורה

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 15:16

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש לאחר שאחד משני שב"חים שהיו בדרכם למעצר השתחרר מהאיזוק וניסה לתקוף את החיילים. אזרח שהיה במקום ירה לעברם, כתוצאה מהירי נהרג אחד מהשניים. פצוע נוסף, בן 36, פונה לבית החולים שערי צדק כשמצבו בינוני

בווידאו: כביש המנהרות חסום לתנועה לשני הכיוונים בשל אירוע ירי/דוברות קרית ארבע חברון

אירוע ירי התרחש לפני זמן קצר (רביעי) במחסום המנהרות ליד ירושלים. בהמשך, נחסם כביש המנהרות לתנועה לשני הכיוונים.

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש לאחר שאחד משני שוהים באופן לא חוקי ניסה להשתחרר מהאיזוק ותקף את כוחות צה"ל. אזרח שהיה במקום ירה לעברם, וכתוצאה מהירי נהרג אחד מהם. אדם נוסף, בן 36, נפצע בינוני.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו התחתון ומצבו יציב. "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו התחתון", סיפר פרמדיק מד"א נדב טייב. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני".

פיגוע דריסה, מחסום קלנדיה, 21 בספטמבר 2023. מד"א
פצוע באירוע ירי במחסום המנהרות ליד ירושלים/מד"א

בהמשך, הגיב ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן לאירוע שמתרחש בצל הלחימה, וטען כי "הכוחות וכיתות הכוננות דרוכים לכל אירוע. צה"ל וכלל כוחות הביטחון נמצאים בכוננות גבוהה וערוכים לכל תרחיש. אנו מבקשים מהתושבים לשאת נשק עם כל המחסניות עליו ולהיות ערניים. שולחים החלמה מהירה לפצוע ומזכירים שבבתי החולים אין מקום למחבלים פצועים".

המתיחות ברחבי הארץ עלתה משמעותית בימים האחרונים עם חדירת המחבלים לישראל בשבת והפתיחה במלחמת "חרבות ברזל". הבוקר, אישר דובר צה"ל כי מתחילת הלחימה נרצחו ונפלו יותר מ-1,200 חיילים ואזרחים וכן יותר מ-3,000 נפצעו. ארגון חיזבאללה קיבל אחריות על ירי הנ"ט שבוצע לעבר הגליל המערבי, ובצה"ל נערכים להתחממות בגזרה הצפונית.

במהלך הלילה תקף צה"ל מאות מטרות ברצועה. לפי דיווחים רבים, הופצץ ביתו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, ואחיו ובני משפחה נוספים נהרגו. במקביל, חוסלו כמה מחבלים. משרד הבריאות בעזה עדכן כי מספר ההרוגים בגזרתם עומד על 1055 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully