וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע קשה בפיגוע ביולי - והתגייס עכשיו למילואים: "נותן מה שאני יכול"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 10:50

אלרעי קאפח, בן 35 מההתנחלות נוקדים, נורה לפני שלושה חודשים בידי מחבלים סמוך לצומת תקוע, ובנותיו נפצעו מרסיסים. "אני עדיין בשלבי שיקום, אבל היום אני שוב לובש מדים ומשרת בגאווה"

בווידאו: פיגוע ירי בצומת תקוע: גבר נפצע בינוני-קשה, נערה וילדה נפצעו קל/הצלה ללא גבולות

אלרעי קאפח, שנפצע קשה בפיגוע ליד תקוע לפני שלושה חודשים - התגייס כעת למילואים בשל הלחימה במבצע "חרבות ברזל", שנכנס הבוקר ליומו החמישי.

"בשבת האחרונה הוקפצתי לצו 8 כמו רבים וטובים. אני לא כשיר להילחם, לא יכולתי לקפוץ יחד עם הגדוד שלי, עדיין בשלבי שיקום", כתב קאפח, בן 35 מההתנחלות נוקדים, בחשבון הפייסבוק שלו. "אך למדתי שיעור גדול בקיץ האחרון בהופעה של הזמר עידן רייכל, שישנם מצבים בחיים שאנחנו לא ברשות עצמינו. כולנו היום, לא ברשות עצמינו. כולנו מתנדבים, תומכים, מאוחדים, מחובקים ומחבקים ונחושים לנצח. היום, אני שוב לובש מדים, בהתרגשות, בגאווה, משרת כתצפיתן בחמ"ל בקרבת ביתי, נותן מה שאני יכול במצבי".

קאפח נורה ונפצע באורח קשה בפיגוע שאירע סמוך לצומת תקוע, ושתי בנותיו, בנות 9 ו-14, נפצעו באורח קל מרסיסים. "לפני שלושה חודשים, מחבל שפל מארגון הטרור הרצחני חמאס, ניסה לרצוח את בנותיי עת שהסעתי אותן לקייטנה שלהן בישוב תקוע. הוא ירה עלינו מטווח אפס. נפצעתי קשה, בנותיי נפצעו קל, נפשה של כולנו נפצעה. בנס גדול ניצלנו כולנו", כתב אמש קאפח.

"בימים קשים וטרופים אלה, כשאנו נחשפים לזוועות הקשים ומרגישים שהובסנו, אנו חייבים להרים את הראש ולרומם את הרוח. בל נשכח כי גם אם פוגעים בנו בגוף, טובחים ביקרים לנו, וחוטפים את ילדינו, הרוח שלנו לא תיפול!", הוסיף, "ניצחון הרוח גדול יותר מכל אויב אפשרי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully