וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הכלכלה וראש היחסים הלאומיים: אלו בכירי חמאס שחוסלו

10.10.2023 / 16:15

כלי טיס של צה"ל חיסל את ג'ואד אבו שמאלה, שניהל את הכספים בארגון הטרור והוביל פעולות שמטרתן פגיעה באזרחי ישראל. כמו כן, חוסל זכריא אבו מעמר, אחד מבכירי הלשכה הידוע כמקורב ליחיא סינוואר

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לסוגיית החטופים ולהודעת פיקוד העורף על הצטיידות במזון ומים/צילום: דובר צה"ל

לראשונה מאז פרוץ המלחמה, צה"ל חיסל שניים מבכירי ארגון הטרור חמאס. כלי טיס של חיל האוויר חיסל הלילה (בין שני לשלישי) את ג'ואד אבו שמאלה, שר הכלכלה של חמאס. אבו שמאלה ניהל את הכספים בארגון וייעד את הכספים למימון פעולות טרור. כחלק מתפקידו, הוביל כמה פעולות שמטרתן לפגוע באזרחים במדינת ישראל.

פרט לכך, כלי טיס של צה"ל חיסל הלילה גם את זכריא אבו מעמר, אחד מבכירי הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, המשמש כראש משרד היחסים הלאומיים בלשכת המדיניות של חמאס ברצועה.

לפי דובר צה"ל: "בתפקידו היה אחראי אבו מעמר על קבלת החלטות ברצועה, תפעול קשרי הפנים ותיאום בין הארגונים ברצועה. אבו מעמר היה ידוע כמקורב ליחיא סינוואר וכחלק מתפקידו פעל רבות על מנת להסית ולפעול כנגד ריבונות מדינת ישראל ולסכן את תושביה".

ג'וואד אבו שמאלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חוסל 1. ג'ואד אבו שמאלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זכריא מעמר,. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חוסל 2. זכריא אבו מעמר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיף דובר צה"ל: "בנוסף, כחלק מתפקידו היה שייך לפורום הבכיר בארגון ובכך היה מעורב בקבלת ההחלטות של הארגון ותכנון מיתווים ופעולות רבות נגד ביטחון מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully