וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי לא חיכה לצו 8 ונפל בקרב עם מחבלים: "רץ לתופת בחירוף נפש עילאי"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 19:20

רס"ן מוטי שמיר, תושב חוות יאיר בשומרון, מיהר לסייע לאזרחים ונסע לדרום - שם נפל בקרב עם מחבלים. הוא הותיר אחריו אישה בהריון מתקדם וילד בן 4. "טובת עם ישראל הייתה לנגד עיניו"

עוד ועוד סיפורי גבורה ממשיכים לצאת לאור מאז פרוץ המלחמה בעזה מול חמאס. אחד הסיפורים הוא של רב סרן מוטי שמיר, בן 29 מחוות יאיר שבשומרון, שנפל בקרב עם מחבלים בדרום. שמיר הותיר אחריו את אשתו רויטל שנמצאת בהריון מתקדם, ואת הבן לביא, בן 4 בלבד, הורים ואחיות.

שמיר גדל באלקנדה ומילא מספר תקפידי פיקוד בחטיבת גולני, בין היתר פיקד על פלוגות בסיירת גולני ובגדוד 13. אשתו רויטל עובדת כרכזת ניהול ופרויקטים במועצה האזורית שומרון. עם פרוץ הלחימה, מיהר שמיר להגיע לדרום עם חבריו מהיישוב. הוא נלחם במחבלים ונפל בקרב.

רס"ן מוטי שמיר שנפל בקרב בדרום. באדיבות המשפחה
רס"ן מוטי שמיר שנפל בקרב בדרום/באדיבות המשפחה

"משפחת שמיר הגיע לחוות יאיר לפני שנתיים ונקלטו במהרה ותוך זמן קצר הפכו להיות חלק מהמרקם היישובי והם החלו לתכנן את חייהם ועתידם כמשפחה ביישוב", סיפרו בחוות יאיר. "עם פרוץ הקרבות, מוטי רץ אל תוך התופת בחירוף נפש עילאי כשטובת עם ישראל וארץ ישראל לנגד עיניו. הוא לחם במספר מקומות והוביל את הכוחות".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן נפרד משמיר: "מוטי היה גיבור ישראל וכך נזכור אותו. לא חיכה לצו 8, קפץ בשבת בבוקר יחד עם חבריו הלוחמים, מחוות יאיר, לסייע ללוחמים ולפצועים בדרום ונפל מות גיבורים, מורשתם של מוטי ושאר הלוחמים לא תשכך - יחד ההתיישבות וכל עם ישראל ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully