וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל עמיחי ונינו (22) נהרג בקרב עם מחבלים: "עשה הכול בצניעות ובנועם"

10.10.2023 / 9:14

לוחם מגלן סמל עמיחי ונינו, נכדו של מייסד היישוב היהודי בחברון הרב משה לוינגר, נפל בקרב עם מחבלים בכפר עזה. מיכל קלימיאן, חברת המשפחה, אמרה: "עמיחי היה בחור מדהים, שקט, צנוע, אצילי, מעולם לא התרברב"

בווידאו: הלוויתם של סמל בן רובינשטיין ורב"ט נעמה בוני/צילום: יותם רונן

אבל כבד בקצרין עם היוודע דבר מותו של תושב המקום, לוחם מגלן סמל עמיחי ונינו, בן 22 אשר נפל בקרב עם מחבלים בכפר עזה.

עמיחי ונינו הוא בנם של רחל ומני, אנשי חינוך ודמויות מרכזיות בקהילת קצרין. מני מנהל בית הספר היסודי "דרכי נועם" שבקצרין ורחל מחנכת בישיבה בישוב קשת. לעמיחי שבעה אחים ואחיות. הוא נולד במעלה חבר, גדל בקרית ארבע וכשהיה בן 14 עבר עם משפחתו לקצרין שברמת הגולן. בקצרין הדריך בתנועת הנוער "בני עקיבא" והיה מדריך אהוב.

עמיחי ונינו הוא נכדו של הרב משה לוינגר, מייסד הישוב היהודי בחברון. דודו, מלאכי לוינגר, לשעבר ראש מועצת קריית ארבע, כתב הבוקר: "עם ישראל חי, אך עמיחי איננו. אחייני האהוב והיקר עמיחי ונינו, בן לרחלי ומני נולד במעלה חבר, גדל בקרית ארבע, כאח לילדיי. לוחם ביחידת מגלן, נפל היום בקרב בהגנה על הארץ. ת.נ.צ.ב.ה".

חלל צה"ל עמיחי ונינו מקצרין, לוחם ביחידת מגלן, נפל בקרב בדרום.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סמל עמיחי ונינו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מיכל קלימיאן, חברת המשפחה, אמרה: "עמיחי היה בחור מדהים, שקט, צנוע, אצילי, מעולם לא התרברב. עשה הכל בהצטיינות, בצניעות, בשקט ובנועם". הוא שאף לשרת שירות משמעותי בצבא ושרת כלוחם במגלן. לפני שבוע וחצי, בסוכות, היה בבית וכשישבו בסוכה כל אחד התבקש להגיד משהו טוב על עצמו. הוא בחר להגיד שהוא שלם ושמח עם מה שהוא עושה.

"ביום רביעי האחרון התקשר עמיחי להוריו ואמר שהוא נמצא עם חבריו ליחידה בקדש נפתלי שבגליל העליון וביקש שיעשו להם פרישה. כל המשפחה התגייסה ונסעה אליהם עם אוכל שהכינו. זה היה מפגש שמח והאם רחל קרנה מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully