וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרצחה ללא עוול בכפה": משפחתה של הפרמדיקית עמית מן הודיעה על מותה

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 22:22

אחותה של מן, שההודעות האחרונות שלה בווטסאפ נחשפו אתמול, כתבה בפוסט: "ברוך דיין האמת, סוף העולם הגיע". בהודעות ששלחה למשפחתה לפני שנותק איתה הקשר כתבה: "המחבלים חזרו, יורים עלינו וזרקו רימון". במשפחה כתבו לה: "תשחקי אותה מתה, תמרחי דם ותשכבי מתחת לגופות"

בווידאו: הלוויתם של סמל בן רובינשטיין ורב"ט נעמה בוני/צילום: יותם רונן

משפחתה של עמית מן, פרמדיקית בבארי שאבד איתה הקשר ביום שבת, הודיעה הערב (שני) שהיא נהרגה. "עמית שלנו, עמית עם הלב הענק, היפה והחכמה שלנו, הדודה הנערצת, הגיסה המדהימה שלי, נרצחה. נרצחה ללא עוול בכפה על ידי מחבלים נתעבים". כך ספד לה בפייסבוק קרוב משפחתה חיים ורון. "ברוך דיין האמת, סוף העולם הגיע" כתבה אחותה מרי ורון.

ההודעות האחרונות בקבוצת הוואטספ המשפחתית של עמית נחשפות אתמול. על פיהן ניתן לתאר מה עבר על עמית המתקפת הפתע של החמאס. "המחבלים פה. אני לא חושבת שאצא מפה. בבקשה תהיו חזקים אם יקרה לי משהו", שלחה עמית למשפחתה ב-14:02.

עמית מן, פרמדיקית מד"א מקיבוץ בארי, נרצח במהלך חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
עמית הפרמדיקית/באדיבות המשפחה
ההודעות האחרונות של עמית הנעדרת מאז מתקפת הפתע של חמאס 08 באוקטובר 2023. ללא, צילום מסך
ההודעות האחרונות של עמית הנעדרת מאז מתקפת הפתע של חמאס 08 באוקטובר 2023/צילום מסך, ללא

הדיווחים של עמית על חזרתם של המחבלים התקבלו ב-13:50. "הם חזרו. תוקפים אותנו. תתפללו עלינו בבקשה", שלחה לקרוביה. אחותה השיבה: "תשחקי אותה מתה. שימי על עצמך דם", וקרובה נוספת כתבה: "תשלחי לי מספר של איש קשר שאיתך".

ב-14:03 עמית עדכנה כי המחבלים ירו עליהם ואף זרקו רימונים. ההודעה האחרונה ששלחה הייתה הקלטה בשעה 14:05 ומאז אבדו עקבותיה. למשפחתה לא ברור היכן נמצאת ומה עלה בגורלה. "עמית תשכבי מתחת למתים. אלוהים היא לא עונה!!!", המליצו לה בקבוצה המשפחתית אך בשלב זה לא התקבל מצידה של עמית מענה או אות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully