וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג האמבולנס פיטר לסניק פינה פצועים - ונפגע מירי מחבלים: "אני לא גיבור גדול"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 22:29

רגע לפני שאשתו יולדת, חובש מד"א מאופקים היה בדרכו לפנות את הפצועים ממסיבת הטבע מבלי לדעת את גודל האסון. בדרך צוותו נתקלו בחוליית חמושים שפתחו עליהם באש. פיטר המשיך בנסיעה למרות שנפגע: "הבנתי שאני עם האדרנלין ולא נשאר לי זמן רב בהכרה"

בווידאו: פיטר לסניק, נהג האמבולנס שנפצע במהלך פינוי פצועים, מספר על האירועים/צילום: מירב כהן

נהג האמבולנס פיטר לסניק מאופקים, חובש במד"א שמונה שנים, נפצע מצרור יריות של מחבלים תוך כדי פינוי פצועים. בזמן הזה, אשתו אושפזה בבית החולים סורוקה לקראת לידתה של בתם השנייה. "שבת בבוקר, אחרי משמרת לילה, יצאתי להציל חיים. במהלך האירוע נתקלנו בחוליה של מחבלים שירו עליי, ובזכות חברים שהיו לידי והצילו אותי - אני כאן", סיפר פיטר ממיטתו בסורוקה.

לכל העדכונים מהמלחמה

"אני לא גיבור גדול, יש גיבורים אחרים. אני חובש שרק נסע להציל חיים ונתקל במחבלים. לקראת הבוקר אשתי התקשרה ואמרה 'יש יריות ופצצות' ואני לא האמנתי לה, אמרתי שהיא כל הזמן דואגת לי", שחזר פיטר. "באותו רגע קיבלנו מקרה של אירוע רב נפגעים, אבל לא ידענו איזה אירוע רב נפגעים זה בדיוק. יצאנו עם שני אמבולנסים לכיוון רעים, לפני שהגענו טיפלנו בפצועים קל בצומת אורים - אז זיהיתי לפחות ארבעה אופנועים - אחד נוהג, אחד יורה".

נהג האמבולנס פיטר לסניק פינה פצועים ונפגע מירי מחבלים: "אני לא גיבור גדול". 9 באוקטובר 2023. מירב כהן
נהג האמבולנס פיטר לסניק פינה פצועים ונפגע מירי מחבלים: "אני לא גיבור גדול". 9 באוקטובר 2023/מירב כהן

פיטר המשיך ואמר כי נפגע מכדור, אך המשיך לנסוע. "המשכתי כמה שיכולתי, לא ידעתי אם הם יחזרו. הבנתי שאני עם האדרנלין ולא נשאר לי זמן רב בהכרה, אז הייתי צריך לפעול מהר", שחזר. "שמעתי צעקות 'צא מהאוטו, צא מהאוטו'. חששתי שיחזרו ויוודאו הריגה. יצאנו יחד עם הפצועים שהיו באמבולנס. דני שטרקמן טיפל בי, בזכותו אני חי".

עוד סיפר פיטר על הצעדים הבאים להחלמתו. לדבריו, "אני לפני ניתוח, בלי עצם, ישימו לי פלטינות ויקראו לי 'רובוקופ'. זה כאבי תופת, אבל אני שמח שהצילו את חיי, זה נס". לבסוף הוסיף: "אני בוכה על כולם, מקווה שהפעם יכסחו את כל מי שאשם, לא יכול להיות שבמדינה מתוקנת זה יקרה. זה פשוט אסון, אני מצדיע לכל מי שנפל, לכל מי שנפגע. גם החברים שלי נפגעו, נרצחו והם יהיו חסרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully