וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב שאין לו גבול": 6 מבני משפחתו של דורון אלמוג נרצחו בעוטף

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 17:38

אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית ואלוף פיקוד דרום בעבר, בישר כי שישה מבני משפחתו נרצחו בכפר עזה. זו אינה הטרגדיה הראשונה במשפחה: לפני 20 שנה בדיוק איבד אלמוג חמישה מבני משפחתו בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה. היום קרא לממשלת אחדות: "ההנהגה חייבת להתעשת"

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל' דורון אלמוג, איבד שישה מבני משפחתו שנרצחו בקיבוץ כפר עזה. חן אלמוג גולדשטיין ונדב גולדשטיין, וארבעת ילדיהם: ים, אגם, טל וגל. "הפגיעה במשפחתי נוראה", בישר אלמוג היום לחבריו, על הטרגדיה שהייתה במשפחת אלמוג שוב. דורון אלמוג הוא בן דוד שני של גיורא אלמוג, שבנו ומשפחתו נרצחו.

בדיוק לפני 20 שנה, באוקטובר 2003, חמישה מבני משפחת אלמוג נרצחו בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה. אביה של חן אלמוג-גולדשטיין, גיורא אלמוג, חבר קיבוץ כפר עזה וגנן אגדי בגן הילדים בקיבוץ, הוא שניהל את טקס האזכרה השנתי. ההורים של בני הזוג אלמוג-גולדשטיין נמצאים כעת בבולגריה ועושים כעת את דרכם בחזרה לישראל.

גיורא אלמוג ואחיינו אורן באזכרה לפני שבועיים לזכר חמשת בני המשפחה שנרצחו בפיגוע במסעדת מקסים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיורא אלמוג ואחיינו אורן באזכרה לפני שבועיים לזכר חמשת בני המשפחה שנרצחו בפיגוע במסעדת מקסים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דורון אלמוג שכל את אחיו ערן במלחמת יום הכיפורים. בנו עדי, עם אוטיזם ופיגור שכלי, נפטר בגיל 23, ועבורו הקים את הכפר השיקומי עדי נגב שפועל עד היום. בת נוספת שלו נפטרה כחודש לאחר לידתה. הוא כתב היום לחבריו: "חברים יקרים, צר לי לבשר לכם ש-‏6 מבני משפחתי נרצחו בכפר עזה - חן אלמוג גולדשטיין, האחות של עומרי, הבת של גיורא ושלומית, נדב גולדשטיין - בעלה, הבנות ים ואגם הבנים טל וגל. משפחת גולדשטיין-אלמוג. גיורא אלמוג, הסבא, רק לפני שבועיים ניהל את טקס האזכרה לחמשת בני המשפחה שנרצחו במקסים לפני 20 שנה. גיורא היה הגנן של גן הילדים בקיבוץ מעל 30 שנה. הוא גידל דורות ילדים בכפר עזה. גיורא ושלומית וההורים של נדב כעת בבולגריה. כולם גרו בקיבוץ כפר עזה. כולם כעת חסרי בית. כאב שאין לו גבול".

האלוף במיל. דורון אלמוג נבחר ליו"ר הנהלת הסוכנות היהודית. אולבייה פיטוסי, אתר רשמי
האלוף במיל. דורון אלמוג נבחר ליו"ר הנהלת הסוכנות היהודית/אתר רשמי, אולבייה פיטוסי

אלמוג, שמכהן כיום כיו"ר הסוכנות היהודית, ושימש בעבר אלוף פיקוד דרום לשעבר ומפקד אוגדת עזה, מבקר היום ביישובי העוטף ובכפר עדי נגב. בראיון ברשת ב' קרא להקים ממשלת אחדות. "אלה דברים שמזכירים את השואה. אנחנו העם היהודי עם כושר התאוששות מופלא. חייבים להילחם על המדינה היהודית היחידה בעולם. ההנהגה חייבת להתעשת. הדרך היחידה היא ממשלת אחדות".

הסוכנות היהודית פועלת לסייע במתן מענקי חירום לנפגעי המלחמה דרך הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות ולספק מענה והגנה לאלפי העולים הנמצאים במרכזי הקליטה במוקדי העימות, וכן מגייסת כספים ביהדות העולם לסיוע לאוכלוסיה האזרחית בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully