וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקה זועקת למידע על בני משפחתה מכפר עזה: "שיעזרו לנו כבר"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 13:33

טובה וארן גורן נעדרות מאז יום שבת עת שפרצו מחבלים לכפר עזה. מיקה מחפשת כל פרט מידע על חמותה וגיסתה שייתן בשורה למשפחה: "הדבר האחרון שאני יודעת הוא שהן נכנסו לממ"ד. ההתנהלות של המדינה מאכזבת ומזעזעת"

מאז יום שבת, כשעשרות מחבלים פשטו על יישובי עוטף עזה, משפחת גורן אובדת עצות. טובה גורן, בת 63 וארן גורן בת 34, תושבות כפר עזה, נעדרות מאז יום שבת. מיקה גורן קוראת היום (שני) לעזרת הציבור בשל העובדה שהמדינה לא מספקת תשובות לגבי גורל חמותה וגיסתה.

"משלשום מאז שהכול התחיל, נותק הקשר משבע בבוקר. המידע שהאחרון שאני יודעת הוא מתי חמתי וגיסתי נכנסו לממ"ד. אנחנו היינו ערב לפני בארוחת ערב ובנס לא נשארנו לישון כמו בדרך כלל", היא מספרת לוואלה!.

טובה גורן וארן גורן, נעדרות מכפר עזה. באדיבות המשפחה
טובה גורן וארן גורן, נעדרות מכפר עזה/באדיבות המשפחה

"המדינה וההתנהלות מאכזבת ומזעזעת ושהיחידים שמנהלים את האירוע פה זה רק אזרחים ומתנדבים וחיילים שאני מודה להם", אומרת מיקה. "לא מגיע למדינה הזאת את התושבים שלה ושפשוט יעזרו לנו כבר כי נראה שהדרום ונמחק ושאף אחד לא יוכל לחזור לגור שמה. מה עושים? אין לנו תשובות".

לסיום מבקשת מיקה את סיוע הציבור: "חשוב לי להגיד שאנחנו פשוט עם מעט מידע שהגיע מאנשים שמקושרים לאנשים בקיבוץ. אם מישהו שמע על איזשהו מידע עליהם, אם ראו או שמעו, משהו שקשור לבית שלהם אם נכנסו מחבלים. אני בטוחה שלא חיפשו בתוך כל הממ"דים שהיו נראים הרוסים. כל פריט מידע יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully