וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצין מורעל" שסייע לפנות פצועים: בנימין (בנג'י) טרקניסקי נעדר

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 14:13

הפיד מלא בקריאות לעזרה ושיתופים, כמו זו של שרון, אחותו של בנג'י (בנימין) טרקניסקי, שכנראה נפצע כאשר סייע בפינוי פצועים מבארי, בתפקידו כקצין אג"ם בחטיבה 7. בנימין מאורס לרותם, ויחגוג יום הולדת 33 עוד שבוע בדיוק

בווידאו: היערכות כוחות צה״ל/דובר צה"ל

ביום השלישי למלחמת חרבות ברזל ישנם 6 מוקדי לחימה פתוחים בעוטף, והמלחמה נמשכת במוקדים העיקרים, אחד הקשים שבהם הוא קיבוץ בארי. כ-70 מחבלים חדרו לקיבוץ בארי, ולאחר חילופי ירי מרביתם חוסלו, וחלקם מתבצרים בבתים בקיבוץ.

בתוך מספרי הנרצחים, החטופים והפצועים שרק ממשיכים לעלות, הזוועה ממשיכה גם היום (יום ב'), ומתגלים בכל דקה עוד סיפורים של משפחות שחרדות לאהוביהם. הפידים מלאים בקריאות לעזרה ובקשות לשיתופים, כמו זו של שרון טרקניסקי, שמחפשת את אחיה, בנג'י (בנימין) טרקניסקי, שהקשר האחרון איתו היה אמש (יום א') בערב, כאשר סייע בפינוי פצועים מבארי, בתפקידו כקצין אג"ם בחטיבה 7.

אחותו הקטנה שרון מפרסמת באינסטגרם את קולאז' התמונות הזה, שבו נראה טרקניסקי בכמה תמונות שונות, כולל תמונות תקריב של קעקועים מיוחדים שעל גופו, לזיהוי.

P76 - קעקוע בצלעות שמאל שעשה עם החברים הכי טובים שלו, שגרו יחד בדירה בפנקס 76.
הקעקוע על הרגל הוא קעקוע של גלי קול של שירת לוייתנים, שקעקעה ארוסתו, רותם.

בפוסט כתוב כי בנימין "נראה לאחרונה ב7.10 בשעה 23:00 בסביבות קיבוץ בארי, ככל הנראה פצוע. לא ידוע לצבא איפה הוא, ולא אותר בבתי החולים".

בנוסף, מצורפים לתמונה גם מספרי הטלפון של החמ"ל שפתחו החברים שלו יחד עם משפחתו וארוסתו, רותם - ניתן לפנות למספרים אלו לכל פיסת מידע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בנג'י (בנימין) טרקניסקי. באדיבות המשפחה
בנג'י ורותם/באדיבות המשפחה

מה אתם יודעים בנתיים?
"לפי מה שהצלחנו להבין מהשטח, הוא סייע בפינוי פצועים מבארי, וכנראה נפצע בעצמו. זה מידע שהגיע אלינו לגבי פציעות שהיו בבארי, ממקור אישי, ויכול להיות שהוא לא מדוייק. החטיבה לא מתפקדת מולנו אז הכל זה ליקוט עדויות מהשטח. שמענו שמעבר לתצפית עליו כפצוע, שהוא גם נראה על טנק אחרי שכביכול הוא נפצע. יש הרבה מידע סותר".

יודעים מה חומרת הפציעה?
אנחנו לא יודעים בוודאות את חומרת הפציעה, רק שהוא נפצע, בוודאות של 99 אחוז. אנחנו עושים סבבים בלתי פוסקים בבתי חולים מאתמול בערב, מתקשרים ועושים את כל הבדיקות שאפשר במוקדי המידע של בתי החולים, ואנשים הלכו לחפש אותו גם פיזית. לא מוצאים אותו ברשומות של פצועים, והוא לא זוהה כאלמוני מהפצועים."

בנג'י (בנימין) טרקניסקי. באדיבות המשפחה
יש תאריך לחתונה/באדיבות המשפחה

בנג'י (בנימין) טרקניסקי הוא איש צבא בקבע, שסיים קורס 'פיקוד ומלחמה' לפני חודשיים, ותכנן להמשיך בקבע כדי להמשיך ולהפוך מג"ד "הוא קצין מורעל שתמיד שם את החיילים שלו תמיד לפניו, נלחם ופינה פצועים גם בצוק איתן. אז הוא אפילו לא עדכן אותנו כשהוא יצא מהשטח ידענו שהוא בסדר משמועות גם אז. הלוואי שזה יקרה גם עכשיו".


בנג'י (בנימין) טרקניסקי הוא בן 33 עוד שבוע ויום, מאורס לרותם, ומתוכנן להתחתן באפריל הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully