וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שידור ברשתות החברתיות: מחבל ניסה לבצע פיגוע עם טרקטור בחברון

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 8:06

המחבל נהג בטרקטור ודרס עמדה צבאית בעודו מצלם את עצמו בשידור חי לרשתות החברתיות. כוחות מג"ב שחזרו ממשמרת במערת המכפלה הבחינו במחבל ויחד עם כוחות צה"ל ירו לעברו וניטרלו אותו

בווידאו: פיגוע דריסה, מחסום קלנדיה, 21 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

לוחמי מג"ב נטרלו הבוקר (שני) מחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה באמצעות טרקטור שבחברון.

המחבל נהג בטרקטור ודרס עמדה צבאית הנמצאת בין חברון לקריית ארבע. הוא עשה זאת תוך שהוא שידר את האירוע בשידור חי ברשתות החברתיות. לוחמי מג"ב, שהיו בדרכם בחזרה לבסיס ממשמרת במערת המכפלה, הבחינו במתרחש והשיבו באש אל עבר המחבל, יחד עם לוחמי צה"ל שפעלו בעמדה, עד לנטרול המחבל.

מצה"ל ומג"ב נמסר כי הלוחמים ימשיכו לפעול כל העת בנחישות ובמקצועיות תוך שילוב זרועות לסיכול ופגיעה בטרור ברחבי יהודה ושומרון ובכלל הגזרות, כל זאת על מנת לשמור על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל.

פיגוע דריסה, מחסום קלנדיה, 21 בספטמבר 2023. איחוד הצלה
פיגוע הדריסה במחסון קלנדיה, חודש שעבר/איחוד הצלה

בחודש שעבר התרחש פיגוע דריסה במערב קלנדיה הסמוך לירושלים. גורמי רפואה מסרו כי כתוצאה מהדריסה המאבטח נפגע באורח קל. על פי הדיווחים, החשוד, תושב כפר עקב שבמזרח ירושלים הגיע אל המעבר, דרס את המאבטח, ויצא מהרכב כשהוא עם ורידים חתוכים. כוחות המשטרה עצרו את החשוד ואזקו אותו, ללא ירי לעברו. כוח מד"א זומן למקום והמשטרה בודקת כעת חשד לפיגוע דריסה. כמו כן, בעקבות האירוע המעבר נסגר לתנועה.

פראמדיק מד"א דוד טרכטנברג שהיה בזירת האירוע סיפר כי "הפצוע שנפגע מהרכב המסחרי התהלך בסמוך למחסום כשהוא סובל מחבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ומצבו קל. המחבל נוטרל ע"י כוחות הביטחון כשהוא בהכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully