וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שלמה נמחקה: אם, אב ושלושת ילדיהם נטבחו בניר עוז

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 16:45

תמר קדם סימן טוב, בעלה יונתן (ג'וני), שתי בנותיה בנות ה-5 וחצי ובנה בן השנתיים נרצחו כולם בקיבוץ. חברתה של תמר ספדה לה: "אקטיביסטית פורצת דרך, עשתה חייל בכל דבר שנגעה בו". תמר התמודדה לאחרונה על ראשות המועצה האזורית אשכול

מבצע חרבות ברזל: אור יוסף (Oryoss) מקיבוץ ארז דיווחה מהממ"ד/אור יוסף

תמר קדם סימן טוב, בעלה יונתן (ג'וני), שתי בנותיהם בנות ה-5 וחצי שחר וארבל ובנם בן השנתיים עומר נרצחו כולם בניר עוז. האם, תמר, בת 35, התמודדה לאחרונה על ראשות המועצה האזורית אשכול. חברתה, צופיה כהן, ספדה לה בפייסבוק: תמר קדם סימן טוב ז"ל , אקטיביסטית פורצת דרך, עשתה חייל בכל דבר שנגעה בו, היתה מרכזת שבט מצויינת באשדוד, ככה הכרתי אותה לפני 14 שנים בערך, חרוצה, חכמה, מלאת אנרגיה חיובית, מעשית ומתחברת בקלות לכולם".

כהן סיפרה שתמר היתה "סטודנטית בתכנית שבילים לדורות במכללת קיי בשביל החינוך שם לימדתי, ומיד המשיכה לתואר שני, מרשימה כל כך. לאחרונה חזרנו להיות בקשר קרוב, נפגשנו, דברנו, ביקרתי בביתה בניר עוז, היא התיעצה וגייסה אותי לטובת מהלך חשוב שתכננה, ולא רק אותי, את כל מי שיכול היה לתת זויות ראייה חדשות לפעילותה לטובת תושבי המועצה האזורית אשכול ואז היא החליטה לרוץ לרשות המועצה, חיונית וחדשנית, סוחפת ואכפתית".

תמר קדם סימן טוב, בעלה ג'וני ושלושת ילדיהם שנרצחו בניר עוז, 7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחת קדם שנטבחה בניר עוז/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כהן הוסיפה: הלב שלי שותת דם. תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה ג'וני (יונתן) ושלושת ילדיה ארבל שחר ועומר. זכרונם הקדוש לברכה. כל כך קיוויתי שהם ימצאו והבשורה המרה מכה בי, תמר אהובתי מתקשה להאמין, איך זה יתכן? אילו חלאות אדם רוצחים תינוקות עם הוריהם? כמה קשה לחשוב שאתם אינכם. ליבי עם הוריך, אחותך והמשפחה של ג'וני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully