וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליית מחבלים בקיבוץ בארי, חילופי אש במקום

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 16:54

בקיבוץ שבדרום נמצאים מחבלים של ארגון הטרור חמאס. כוחות הביטחון בזירה שנמצאת תחת אש כבר 36 שעות - מאז מתקפת הפתע של עזה. טרם התברר מספרם של הפצועים והנרצחים במקום. דווח על נצורים

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

חוליית מחבלים מסתובבת היום (ראשון) בקיבוץ בארי בדרום, יותר מיממה מאז מתקפת הפתע של החמאס. חילופי אש בין חמאס לכוחות הביטחון במקום. טרם התבררו כמות הפצועים והנרצחים במקום שתחת אש כבר יותר מ-36 שעות. דווח על נצורים בקיבוץ.

אתמול חמאס פתח במתקפת פתע על ישראל שכללה ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז הארץ וכן חדירה של מאות מחבלים פלסטינים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. יותר מ-600 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-2,000 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל דיווחו כי חמאס החזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. דובר צה"ל אישר כי ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה, והוסיף: "נתחקר את עצמנו בהמשך, עכשיו אנחנו במלחמה".

תחנת המשטרה בשדרות- יום הלחימה השני במלחמת חרבות הברזל  08 באוקטובר 2023. רויטרס
תחנת המשטרה בשדרות, היום/רויטרס

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר כי המשימה של צה"ל ביממה הקרובה היא לפנות את כל יישובי העוטף. "נגיע לכל יישוב ויישוב עד שנהרוג את כל המחבלים בשטח מדינת ישראל", מסר. "המוכנות שלנו נמצאת בכל הגזרות, גגם ביהודה ושומרון. מי שיתקוף את מדינת ישראל יקבל מחיר כבד מאוד. אנחנו עוקבים אחרי כל הנעדרים, ההרוגים והפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully