וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבקשה תהיו חזקים - לא חושבת שאצא מפה": ההודעות האחרונות של הפרמדיקית בבארי

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 12:08

יממה אחרי מתקפת הפתע של חמאס, נחשפות ההודעות האחרונות שהתקבלו בקבוצה המשפחתית של עמית. "המחבלים חזרו, יורים עלינו וזרקו רימון", עדכנה. קרובת משפחה המליצה: "תשחקי אותה מתה, תמרחי דם ותשכבי מתחת לגופות". מאז 14:05, אבדו עקבותיה ולא ברור מה עלה בגורלה

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

משפחתה של עמית, פרמדיקית בבארי שאבד איתה הקשר אתמול (שבת), חסרת אונים בנוגע לגורלה ומיקומה של קרובתם האהובה. ההודעות האחרונות בקבוצת הוואטספ המשפחתית נחשפות היום, מהן ניתן רק לתאר מה עבר על עמית המתקפת הפתע של החמאס. "המחבלים פה. אני לא חושבת שאצא מפה. בבקשה תהיו חזקים אם יקרה לי משהו", שלחה עמית למשפחתה ב-14:02.

עמית מן, פרמדיקית מד"א מקיבוץ בארי, נרצח במהלך חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
עמית הפרמדיקית/באדיבות המשפחה
ההודעות האחרונות של עמית הנעדרת מאז מתקפת הפתע של חמאס 08 באוקטובר 2023. ללא, צילום מסך
ההודעות האחרונות של עמית הנעדרת מאז מתקפת הפתע של חמאס 08 באוקטובר 2023/צילום מסך, ללא

הדיווחים של עמית על חזרתם של המחבלים התקבלו ב-13:50. "הם חזרו. תוקפים אותנו. תתפללו עלינו בבקשה", שלחה לקרוביה. אחותה השיבה: "תשחקי אותה מתה. שימי על עצמך דם", וקרובה נוספת כתבה: "תשלחי לי מספר של איש קשר שאיתך".

ב-14:03 עמית עדכנה כי המחבלים ירו עליהם ואף זרקו רימונים. ההודעה האחרונה ששלחה הייתה הקלטה בשעה 14:05 ומאז אבדו עקבותיה. למשפחתה לא ברור היכן נמצאת ומה עלה בגורלה. "עמית תשכבי מתחת למתים. אלוהים היא לא עונה!!!", המליצו לה בקבוצה המשפחתית אך בשלב זה לא התקבל מצידה של עמית מענה או אות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully