וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: "תקפנו 426 מטרות עד כה, מאות מחבלים חוסלו ועוד עשרות שבויים"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 7:08

ביום השני למלחמה בעזה הדגיש תא"ל דניאל הגרי כי לצבא יש מטרות ל-12 השעות הקרובות בהן סיום ההשתלטות על כל היישובים שנכבשו בעוטף. בצה"ל מתכוונים לפתוח אתר שבו יהיה עדכון על החללים שנפלו. "ערוכים עם כוחות רבים גם באיו"ש והזירה הצפונית אם תהיה תקיפה"

דו"צ תא"ל דניאל הגרי בהצהרה: זה לא מבצע - זו מלחמה 7.10.2023/אתר צה"ל

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, התייחס הבוקר (ראשון) בהצהרה לתקשורת להתפתחויות האחרונות במלחמת הפתע שנפתחה אתמול בעוטף עזה, ואמר: "אנחנו נמצאים ביום השני למלחמה. הדבר המשמעותי שמעסיק אותנו כרגע זה ייצוב השליטה בעוטף עזה". לדבריו, "אנחנו נטרלנו את מרבית הקרבות המשמעותיים שהתרחשו בעוטף. מה שקורה כרגע אלו אינדיקציות מודיעיניות פתוחות ומוקדים פתוחים בשדרות, כפר עזה, בארי, כיסופים וסופה".

תת אלוף הגרי הדגיש כי בצה"ל "מבצעים פינוי תושבים בצורה מדורגת - זה קורה בצורה מאובטחת. יש עשרות אלפי לוחמים וכוחות מיוחדים ביישובי עוטף עזה. אנחנו נשיג את השליטה לתוך אור היום. נסיים אותה בצורה יותר מהירה ונעדכן".

דובר צה"ל, דניאל הגרי בהודעה לוואלה! חדשות. ללא, מערכת וואלה!
דובר צה"ל, דניאל הגרי בהודעה לוואלה! חדשות/מערכת וואלה!, ללא

תא"ל הגרי התייחס ללחימה ביממה האחרונה: "השגנו שליטה ב-29 מיקומי גדר, הכוחות נטרלו בשטח מאות מחבלים שחוסלו, יש עשרות מחבלים שבויים, ויש אלפי פצועים ברצועת עזה". לדבריו, "היו סיכולים מאוד משמעותיים מהים, ניסיון חדירה נוסף שסוכל. נמשיך לפעול בעוצמה גדולה מהאוויר ויהיו תקיפות רחבות מאוד ביממה הקרובה".

"עד כה הותקפו 426 מטרות, מנהרות, תשתיות צבאיות בנייני טרור (10 רבי קומות), 100 סיכולים של איום מידי על ידי מסוקי קרב וכלי טיס מאוישים מרחוק", אמר דובר צה"ל, והוסיף: "היום יתקיים דיון קבינט נוסף ונציג לדרג המדיני את התוצאות וההמשך. אנחנו ערוכים עם כוחות רבים בדגש על יהודה ושומרון והזירה הצפונית - לעצור כל אירוע במידה ותהיה תקיפה נגדנו. יש לנו מוכנות להפרות סדר או ניסיונות פיגוע אם יהיו".

תא"ל הגרי הדגיש: "יפתח אתר של צה"ל שבו יהיה עדכון על החללים. במקרה של נעדרים או פצועים יופעל מוקד באכ"א לבירור שאלות, ולמשפחות שמוטרדות. אנחנו יודעים להתמודד עם מצבים קשים ואתגרים קשים ונעמוד ביעדים שנדרש אליהם. מבקשים מהציבור להמשיך לגלות אחריות. להמשיך להקשיב לפיקוד העורף ולגלות חוסן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תקיפות צה"ל בעזה  07 באוקטובר 2023. Atia Mohammed, אתר רשמי
תקיפות צה"ל בעזה 07 באוקטובר 2023/אתר רשמי, Atia Mohammed

כשנשאל דובר צה"ל מהי מטרת המלחמה, אמר תא"ל הגרי כי "כרגע נמצאים במלחמה. יש לנו מטרות ל-12 השעות הקרובות. לסיים את כל המוקדים בעוטף. לשלוט על כל העוטף ולהרוג את כל המחבלים בשטחנו. ולעמוד על כל הנתונים ולגבש תמונת המצב - זו המשימה לשעות הקרובות".

לצד זה, הוסיף: "לגבות מחיר כבד מאוד שאנחנו ממשיכים לעשות את זה בתקיפת מטרות תשתיות צבאיות וכל מטרות השלטון של חמאס. ואז ראש הממשלה נתניהו יציג את מטרות המלחמה. אנחנו נדייק את זה יחד עם הדרג המדיני ונוציא את החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully