וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס של רומן פולנסקי ממשיכה לייצר כותרות

13.3.2003 / 11:38

עדות הקטינה, אז בת 13, נחשפה לאחר 26 שנים; האונס בוצע בביתו של ג'ק ניקולסון; פולנסקי הורה לה להתפשט וביצע בה מעשי סדום; לאחר שהורשע ברח מארה"ב; ייתכן שלא יגיע לטקס האוסקר

עדויות מזעזעות חדשות מפרשת אונס שבוצע לפני 26 שנים, מאיימות לפגוע בנסיונות החזרה של במאי הקולנוע, רומן פולנסקי, לארה"ב, לטקס האוסקר. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי עדותה של סמנתה גיילי, שהיתה חסויה במשך שנים ארוכות - נחשפה באחרונה בארה"ב.

סמנטה (כיום גיימר), בת 39, נשואה ואם לשלושה ילדים, היתה בת 13 כאשר נאנסה. בראשית שנת 77', פולנסקי, אז בן 43, ביקש מאמה של סמנטה רשות לערוך לה צילומים פרטיים. האם נענתה, מתוך תקווה שהדבר יועיל לקריירה קולנועית של בתה. סמנטה הגיעה לביתו המפואר של ג'ק ניקולסון, שנמנה עם חבריו הקרובים של פולנסקי, שם בוצע האונס.

מעדותה עלה כי פולנסקי צילם אותה תחילת חשופת חזה, ואמר לה כי הצילומים מיועדים למגזין האופנה "ווג". אחר כך הורה לה להוריד את תחתוניה ולהכנס לג'קוזי, שם צילם אותה עירומה. הילדה העידה כי הבמאי שאל אותה אם היא לוקחת גלולות למניעת הריון, ובהמשך אנס אותה, וביצע בה מעשי סדום ומין אוראלי.

נגד פולנסקי, המועמד כיום לפרס האוסקר על סרטו החדש "הפסנתרן", הוגשו אז כמה אישומים על אונס. לטענתו, יחסי המין היו בהסכמה וכי הוא לא ידע שהילדה בת 13. לאחר שהורשע באונס, הוא חשש שבסופו של דבר יישלח לכלא - וברח מארה"ב לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully