וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה מתגייסת: אחים לנשק הודיעו על תמיכה בגיוס מילואים

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 11:06

למרות ההכרזות על הפסקת ההתנדבות, בארגון המחאה "אחים לנשק" קוראים לכל מי שנדרש לכך להתגייס למילואים. קצין חיל האוויר מסר: "כולנו מתגייסים להגנת ישראל ללא היסוס. הדבר החשוב ביותר עכשיו כתמיד זה בטחון מדינת ישראל"

טייסי מילואים של חיל האוויר בדרגות זוטרות ובכירות הודיעו למפקדת חיל האוויר על זמינותם לכל תרחיש ולכל משימה. אחד מקציני חיל האוויר במיל' מסר, "פורום 555 הכולל את טייסי חיל האוויר בדימוס ובמיל' קורא לכל מי שנדרש להתייצב לעת הזאת להגנת ישראל ללא היסוס ומיד. הדבר החשוב ביותר עכשיו כתמיד זה בטחון מדינת ישראל".

אחד הקצינים הבכירים אמר: "באירוע כל כך נרחב שהגיע בהתקפת פתע מהצד השני אין לי דילמה. אני הולך להגן על הבית. מה זה יעשה לחקיקה ולמחאה? לא יודע. זה פחות חשוב כרגע ונדע להתמודד בהמשך".

האמר צה"לי עולה באש, דרום הארץ. 7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האמר צה"לי עולה באש, דרום הארץ. 7 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמו כן, ממחאת המילואימניקים "אחים לנשק" קוראים להתייצב למילואים: "אחים לנשק קוראים לכל מי שנדרש להתיצב להגנת ישראל ללא היסוס ומיד. כרגע הדבר החשוב ביותר זה בטחון אזרחי המדינה". ארגוני המחאה "בונות אלטרנטיבה", "אחים לנשק", "החזית הורודה, ו-555 הקימו מערך סיוע ארצי ומזמינים אזרחים שזקוקים לכך להתארך בבתי משפחות ברחבי הארץ.

במסגרת המחאה הרכבה נגד המהפכה המשפטית, אנשי מילואים מכל רחבי צה"ל הודיעו כי יפסיקו את התנדבותם למילואים, כאשר בשיא המחאה, 10,000 חתמו על מכתב משותף המודיע על הפסקת התנדבותם. רבים הביעו ביקורת כלפי אותם אנשי מילואים על כך שבמחאתם, נוהגים בחוסר אחריות ומסכנים את בטחון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully