וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולם באגרופים ומפיל לרצפה: קטטה אלימה פרצה במספרה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 23:12

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה גבר נכנס לבית העסק ותוקף אדם אחר שנמצא במקום, ככל הנראה לאחר ששוחח עם זוגתו. הוא חבט בו עם קסדת אופנוע והכה אותו לעיני הלקוחות. אישה נוספת עמדה בסמוך וקיללה. המשטרה פתחה בבדיקת המקרה

בוידאו: קטטה אלימה במספרה בתל אביב/קבוצת הטלגרם של דניאל עמרם

קטטה אלימה פרצה הערב (חמישי) במספרה ברחוב בוגרשוב שבתל אביב. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה גבר נכנס לבית העסק ותוקף אדם אחר שנמצא במקום. הוא חובט בו עם קסדת אופנוע והולם בו באגרופים תוך ששאר האנשים שנמצאים במספרה מנסים להפריד ביניהם. כמו כן אישה נוספת נצפת עומדת בסמוך להתקהלות ומקללת.

ככל הנראה הגבר תקף את אחד מהלקוחות במספרה לאחר שזה דיבר עם בת זוגו. הוא נכנס לבית העסק והתחיל לדחוף ולהכות את הקורבן שבמספרה. בהמשך הוא אף נראה תוקף גבר נוסף כשהוא שרוע על הרצפה. אף אחד מהמעורבים באירוע לא הגיש תלונה, אך במשטרת ירקון פתחו בבדיקת המקרה.

קטטה אלימה במספרה בתל אביב. קבוצת הטלגרם של דניאל עמרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד הקטטה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, קבוצת הטלגרם של דניאל עמרם

לפני ארבעה חודשים קטטה פרצה במלון סיטי טאוור שברמת גן בין שני עובדי מלון, מציל ועובד מטבח, לבין אורחים על שפת הבריכה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה ריב על עוצמה של מוזיקה שהושמעה מרמקול.

עובדי המלון ביקשו מהאורחים להחליש את המוזיקה, וכשלא הסכימו - תקפו אותם עם כיסאות וגרמו לאחד מהם לדימום מהראש. בעקבות האירוע, הוזעקה המשטרה למקום, ועצרה את שניהם.

בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את הקטטה שאירעה על ספת הבריכה, במהלכה הושלכו כיסאות ואחד האורחים הופל לרצפה. כל זאת, לעיני אורחים נדהמים, שחלקם ניסו להפריד בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully