וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ההצתות בחדרה ואור עקיבא: הוארך מעצר אחד החשודים

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 19:44

בית משפט השלום בחדרה האריך בשלושה ימים את מעצרו של בן ה-32, המוכר היטב למשטרה. בחקירתו הוא סירב לענות על שאלות, ובבית המשפט קילל את השופטת

בווידאו:המשטרה חוקרת: יותר מ-40 מכוניות הוצתו באור עקיבא/שלומי גבאי

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (חמישי) בשלושה ימים את מעצרו של תושב העיר בן 32, המוכר היטב למשטרה, החשוד בסדרת הצתות הרכבים באור עקיבא ובחדרה בחודש האחרון, שבמהלכה הוצתו כמעט 50 כלי רכב.

בחקירתו שמר החשוד על זכות השתיקה וסירב לענות לשאלות החוקרים. בתום הדיון הניף החשוד את ידו ואמר לשופטת "לכי תזדייני".

ביום שני הארחון שישה רכבים עלו באש ברחוב התבור באור עקיבא. כוחות כיבוי הוזעקו למקום, כיבו את הלהבות ומנעו את התפשטותן למכוניות אחרות שחנו באזור. לפני כחודש ימים פשטו שוטרי תחנת חדרה בליווי גופי אכיפה נוספים על מסעדה ולופט לאירועים בצומת ברינצקי סמוך לאור עקיבא השייכים לעבריין יאניס יושבייב בן ה-38 מאור עקיבא. הוא הוגדר על ידי מחוז חוף של המשטרה בראש יעדי המחוז באזור חדרה והסביבה.

מכונית שהוצתה, אור עקיבא, 2 באוקטובר 2023. שלומי גבאי
מוכר היטב למשטרה. הצתה באור עקיבא, השבוע/שלומי גבאי

יושבייב על פי המשטרה הוא מחולל פשיעה משמעותי באיזור שמטיל את אימתו ומעורב בפשיעה חמורה. בפשיטה על עסקיו השתתפו עשרות בלשים ולוחמי יס"מ ומג"ב לצד אנשי מחלק המודיעין שמטפלים ביושבייב.

בתחילת החיפוש שבוצע בעסקיו פנה אחד מאנשי המודיעין המשטרתי לו היכרות מוקדמת עם יושבייב וביקש ללחוץ את ידו אולם יושבייב שכעס על הפשיטה לעסקיו סירב בתוקף ללחוץ את ידו של איש המודיעין ואמר לו "תדחוף את היד לתחת, עכשיו אור עקיבא תבער".

השוטרים שראו בדברי יושבייב איום עצרו אותו מיד בגין איומים והוא נלקח לחקירה. מאז עסקיו סגורים ולאחרונה אף הוצתו על ידי אלמונים ונגרם להם נזק רב. במהלך החיפושים בעסקיו ובביתו של יושבייב החרימה לו המשטרה למעלה מחצי מיליון ש"ח ומכונית מרצדס יוקרתית. מאז אותו מפגש טעון בין יושבייב למשטרה החל גל הצתות רכבים באור עקיבא וחדרה ובסך הכל הוצתו יותר מ-40 כלי רכב - רובם ככולם של תושבים תמימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully