וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארזו את המזוודות: בקרוב ייפתח קו ישיר מנתב"ג למקסיקו

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 10:25

לוואלה נודע כי שרת התחבורה מירי רגב סיכמה עם מקבילה המקסיקני על תחילתן של טיסות ישירות למקסיקו סיטי וקנקון. המהלך יקצר משמעותית את זמן הטיסה ליעדים, שכיום ההגעה אליהם מתאפשרת רק באמצעות עצירות ביניים, שמאריכות את המסע ל-18 עד 30 שעות

חגיגות סינקו דה מאיו, ישראל/קיס אנד טל & דיטיילס

בקרוב ייפתח קו טיסות ישיר בין ישראל למקסיקו, ללא צורך בקונקשן - כך נודע היום (חמישי) לוואלה. שרת התחבורה מירי רגב סיכמה על הפרטים עם שר התחבורה המקסיקני, חורחה נוניו לארה, ועם סגן שר התחבורה המקסיקני רוחליו חימנס פונס האחראי על התעופה במקסיקו, במסגרת ביקור במדינה.

כיום ההגעה למקסיקו סיטי ולעיר החוף והנופש קנקון מתאפשרת באמצעות טיסות ביניים מאירופה, ארצות הברית או קנדה, שמאריכות את זמן המסע ל-18 עד 30 שעות. טיסות ישירות לשני היעדים יקצרו את המסע לכ-14 שעות בלבד ויוכלו גם להוזיל את עלויות הטיסה.

חוף ים, קנקון, מקסיקו. ShutterStock
חוף ים בקנקון/ShutterStock

"הטיסות הישירות מישראל למקסיקו יחסכו לנוסעים שעות רבות וכסף רב", אמרה רגב. "עד היום הטיסות התאפשרו בין המדינות רק עם עצירת ביניים, בקרוב מאוד הטיסות הישירות יצאו לדרך ויקצרו שעות רבות לטסים. הטיסות הללו יהוו תרומה נוספת לכלכלה הישראלית, לחיבור ישראל לעולם ולהוזלה של עלויות הטיסה".

במהלך הביקור ביקרה השרה בשני שדות התעופה - השדה הבינלאומי החדש במקסיקו סיטי, "פליפה אנחלס" (AIFA), ושדה התעופה הבינלאומי בקנקון. השרה ביקרה עם שר התחבורה של מקסיקו סיטי, אנדרס לאג'ו, בתחנת מטרובאס במקסיקו סיטי, כלי תחבורה שבו נוסעים כ-2 מיליון איש ביום. השרים דנו בפגישותיהם באתגרים התחבורתיים המשותפים כגון טיפול בגודש, תחבורה חכמה, טיפול בתאונות הדרכים וסיכמו על הקמת צוותי עבודה משותפים בכדי לקדם את שיתופי הפעולה באותם נושאים.

שר התחבורה המקסיקני וסגנו קיבלו הזמנה רשמית להשתתף בכנס התחבורה הבינלאומי, בסימן בינה מלאכותית, שייערך בישראל בחודש נובמבר הקרוב. כמו כן, נפגשה רגב עם שתי המועמדות לנשיאות מקסיקו, הגברת קלאודיה שיינבאום פארדו והגברת סוצ'יל גאלבס, בפגישות ביניהן שוחחו על היחסים בין מקסיקו לישראל ושיתופי פעולה עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully