וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הלילה: חילופי אש בין לוחמי צה"ל לחמושים בטול כרם

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 8:55

כוחות הביטחון פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי יהודה ושומרון לביצוע מעצרים. בטול כרם, התפתחו חילופי אש בין המחבלים ללוחמי צה"ל - שהגיבו בירי. כמו כן, הושלכו לעבר הכוחות מטעני חבלה. בשלב זה, לא דווח על נפגעים

חילופי אש בין לוחמי צה"ל לחמושים בטול כרם, 05 באוקטובר 2023/רשתות חברתיות

צה"ל פעל הלילה (חמישי) במספר מוקדים ברחבי יו"ש לביצוע מעצרים ביניהם גם בטול כרם ובפאתי מחנה הפליטים נור א שמס. במהלך הפעילות בטול כרם התפתחו חילופי אש בין מחבלים ללוחמי צה"ל שהשיבו באש. הושלכו מטעני חבלה מאולתרים. מספר מחבלים נפגעו מאש צה"ל. לא דווח על פציעה של חיילי צה"ל שבדקות אלו עוזבים את המרחב.

במקביל, לפני זמן קצר מחבלים רכובים על אופנוע פתחו באש לעבר לוחמי סיירת גולני בכניסה להתנחלות אבני חפץ שבשומרון. לא דווח על נפגעים. החיילים השיבו בירי, והרגו את שני המחבלים.

כוחות צה"ל יוצאים מטול כרם, 05 באוקטובר 2023/רשתות חברתיות

בתוך כך, פלסטינים יידו אבנים הלילה לעבר רכבים של אזרחים ישראלים סמוך ליישוב מעלה לבונה שבבנימין - כך דיווח מוקדם יותר דובר צה"ל. כתוצאה מיידוי האבנים אזרחית ישראלית נפצעה ולא הזדקקה לטיפול רפואי. מהדיווח עולה כי אזרח ישראלי, תושב המקום, שרכבו ניזוק מאבנים, הגיב בירי - וכוחות צה"ל הוקפצו לאזור.

עוד נמסר בהודעת דובר צה"ל כי נבדק דיווח על פלסטיני שנפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי על ידי הסהר האדום. בצה"ל פתחו בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully