וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה ודקר בפנים: צעיר מואשם בניסיון רצח כנקמה על תקיפה שעבר בגיל 12

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 12:25

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ורד מחאמיד, תושב ואדי ערה בן 22, בגין ירי שביצע לעבר צעיר אחר, שדקר אותו לפני 10 שנים. על פי האישום, הוא ירה בו בעסק לשטיפת רכב, ולאחר שזה קרס לתוך רכבו, הוא פתח את הדלת השנייה וחתך את פניו וצווארו

בווידאו: מפקד יל'פ כרמל, רפ"ק יהודה סרור על פענוח רצח טליה חטיב בחיפה/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד ורד מחאמיד, תושב מועאוויה שבוואדי ערה בן 22, בגין ניסיון רצח של צעיר אחר לפני כחודש וחצי - כך הודיעה היום (רביעי) הפרקליטות.

על פי כתב האישום, הוא ירה לעברו שבעה כדורים וחתך את פניו וצווארו עם סכין, כנקמה על אירוע שאירע לפני 10 שנים, כשהיה בן 12. אז, הקורבן דקר אותו עם סכין בלחיו וגרם לו לצלקת. בהמשך אומנם השניים עשו "סולחה". אולם, ככל הנראה מחאמיד לא התכוון לסלוח לו באמת.

מכתב האישום עולה כי מחאמיד חיכה לקורבן כשזה השאיר את רכבו בעסק לשטיפת כלי רכב. בד בבד הגיע למקום הנאשם. כשזה יצא כדי לשלם, הוא קרא לו מהמשרד, דרך את האקדח שהיה ברשותו וירה לעברו שבעה כדורים. שישה מהם חדרו לרגליו.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
נקמה אחרי 10 שנים. אזיקים, ארכיון/דוברות משטרת ישראל

הקורבן קרס לתוך רכבו, אולם זה לא הספיק, לנאשם, שפתח את הדלת שליד הנהג, התנפל עליו עם סכין וחתך אותו בפניו. מיד לאחר מכן, נמלט מהמקום. הקורבן אומנם שרד את ניסיון הרצח, אך איבד את רגלו.

כתב האישום מייחס למחאמיד ניסיון רצח, ירי מנשק חם, עבירות נשק של החזקה, נשיאה והובלה, ושיבוש הליכי משפט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully