וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבבים מזוייפים וסימני אלימות: שוטרים חיפשו סמים - ומצאו כלבים מוזנחים

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 19:21

שוטרים ביצעו פשיטה על חצר בית בבאקה אל גרבייה, במתחם המוכר למודיעין המשטרתי כמקום שבו נעשות עבירות סמים. אלא שהם הופתעו לגלות שבמקום נמצאים 10 כלבים שאותרו ללא אוכל ומים ועם סימני אלימות קשים עליהם. "הם נראו מוזנחים מאוד"

כלבים מוזנחים וגנובים נמצאו בפשיטת משטרה על מתחם סמים/דוברות המשטרה

עשרה כלבים מוזנחים נגלו לעיני כוח משטרה שפשט על חצר בית בעיר באקה אל-גרבייה. הפשיטה, שבוצעה על ידי שוטרי תחנת באקה אל-גרבייה, נעשתה על מתחם מגורים בעיר, המוכר למודיעין המשטרתי כמתחם שבו נעשות עבירות סמים. לפני מספר שבעות נמצא במקום 1.5 קילוגרם של סם "נייס גאי".

"מפקד המחוז הוציא מבצע שתכליתו לעצור גורמים שנחשבים כמי שמשפיעים על הפשיעה ברחובות, בעיקר בעבירות סמים, אמצעי לחימה וסחיטת דמי חסות", לדברי סגן-ניצב בן שר, מפקד תחנת המשטרה.

כלבים מוזנחים וגנובים נמצאו בפשיטת משטרה על מתחם סמים באבקה אל גרביה 03 באוקטובר 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הכלבים שנמצאו בחצר הבית בבאקה אל-גרבייה/אתר רשמי, דוברות המשטרה
כלבים מוזנחים וגנובים נמצאו בפשיטת משטרה על מתחם סמים באבקה אל גרביה 03 באוקטובר 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"הכלבים היו במצב קשה מאוד"/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במהלך הפשיטה על המתחם המדובר התברר לשוטרים כי בחצר חיים עשרה כלבים שייעודם הוא להפחיד ולתקוף. לדברי סנ"צ שר, "הכלבים היו במצב קשה מאוד. הם היו ללא מים ואוכל, נראו מוזנחים מאוד, חלקם עם סימני מכות על גופם ומתבוססים בצואה שלהם".

מבדיקת השבבים שעל הכלבים על ידי פקחי השירותים הווטרינרים של איגוד ערים מנשה, עלה כי מדובר בשבבים מזוייפים שלדברי סנ"צ שר נועדו להסתיר את היותם גנובים או את השתייכותם של הכלבים לגזעים מסוכנים שמותרים לגידול בתנאים מחמירים. המשטרה תחקור גם מי השתיל לכלבים את שבבי הזיהוי המזוייפים.

בפשיטה לא נמצאו סמים, אבל בעל קרקע נלקח לחקירה בחשד לעבירות צער בעלי חיים. הכלבים הועברו לטיפול רפואי והשגחה על ידי הווטרינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully