וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת מתנדב המשטרה בירושלים: "בעלת הרכב השתכרה - ונתנה לשיכור אחר לנהוג"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 5:17

בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרם של אוהד אביטל בן ה-25, ואושרת קדוש בת ה-32, בעלת הרכב שדרס את המתנדב בזמן שעצר אותם לבדיקת ינשוף. "הם עזבו את הרכב והמשיכו כאילו לא קרה דבר". במקביל נמשכת חקירת תאונת הפגע וברח בה נהרג רוכב אופנוע תושב מזרח העיר

בוידאו: ההצתות בשכונת כפר עקב בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של אוהד אביטל תושב ירושלים בן 25, החשוד בדריסת מתנדב משטרה בעיר, ושל בעלת הרכב שישבה לצידו, אושרת קדוש תושבת העיר בת 32, עובדת הנהלת בתי המשפט. בין העבירות המיוחסות לנהג החשוד בדריסה - תקיפת שוטר, הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי חקירה נהיגה ללא רישיון ועוד.

נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי "בעלת הרכב יצאה למסיבה, ככל הנראה השתכרה, ונתנה לנהג שיכור אחר לנהוג ברכב. הם הגיעו למחסום של בדיקת שיכורים בסמוך לגן סאקר, הרכב נעצר לבדיקה, נהג הרכב נמצא כמי שנהג עם 900 מיקרוגרם של אלכוהול, כלומר שיכור פי כמה מהכמות המותרת. כשנהג הרכב ביקש לעצור את הרכב, הוא תפס את היד של אותו שוטר, לפת אותה ונסע ברכב בצורה פרועה. כתוצאה מכך, השוטר נחבל, נפל ושבר את היד, זאת תוך כדי שנערך מרדף של ניידות. המשיבה נמצאת ברכב, לא דואגת לעצור את הרכב ולא יוצרת קשר עם כוחות ההצלה. מיד לאחר כל האירוע הזה, לפי החשד, הם עזבו את הרכב במקום מסוים והמשיכו ביחד כאילו לא קרה דבר. אתמול פנתה עורכת דינה של המשיבה לתחנת המשטרה ומסרה שהמשיבה נכחה באירוע ורוצה לבוא ולמסור עדות. מחשש לשיבוש, שוטרים נשלחו ואיתרו אותה, תפסו את הרכב, תפסו ממצאים שמקימים עילת שיבוש קונקרטית שכרגע מיוחסת לשניהם וצריך לבדוק אותה. המשיבה נחקרה, מסרה גרסה ואף ביצעה עימות עם מי שלטענתה נהג ברכב. לגבי עילות המעצר, החלק שלה פחות מזה של מי שנהג ברכב".

זירת תאונת פגע וברח בירושלים
29.9.23. דוברות משטרת ישראל
זירת תאונת פגע וברח בירושלים 29.9.23/דוברות משטרת ישראל

תושב בית שמש בן 37 ותושב אילת בן 35, שניהם מוכרים למשטרה נעצרו ביום ראשון בחשד שגנבו יחד מתיק של מתרחצת בחוף הים בראשון לציון מפתחות רכב, ופרצו לרכבה במטרה לגנוב אותו. מפרטי החקירה עולה כי המתלוננת הגיעה לרכב בעוד החשודים נמצאים בתוך רכבה והחלה להיאבק איתם תוך שהיא נתלית על החלון במטרה למנוע מהם להימלט. אחד החשודים הניע את הרכב, הדף את האישה ונמלט מהמקום תוך שהוא פורץ מחסום. מעצרם הוארך.

בתוך כך, חקירת תאונת פגע וברח קטלנית של נהג אופנוע בכביש בגין בירושלים נמשכת. מותו של הנהג, יעקב סיאם, בן 33, תושב מזרח העיר, נקבע במקום לאחר שנפגע במהלך נסיעה בכביש ביום חמישי ונפגע מרכב חולף שנמלט מהזירה. במקביל, אתמול הוצתו בשכונת כפר עקב במזרח העיר כמה מבנים. כלל כיווני החקירה נבדקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully