וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה קונדס גרם לבהלה בסופרלנד: רכבת ההרים נעצרה - הנוסעים נתקעו הפוכים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 15:49

ביום הראשון של חול המועד סוכות, עשרות מבלים נתקעו על המתקן שנקרא "הקומבה" - ככל הנראה בעקבות מעשה קונדס של אדם שלחץ על לחצן המצוקה ועצר את הרכבת. בתיעוד שעלה ברשתות החברתיות, נשמעים הילדים שתקועים על הרכבת צורחים מפחד

בוידאו: דרמה בסופרלנד: מבלים נתקעו על רכבת ההרים/לפי סעיף 27א

עשרות מבלים נתקעו היום (ראשון) על מתקן בסופרלנד - כך עולה מתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות. מבדיקה ראשונית עולה כי הרכבת נעצרה למשך כדקה בעקבות מעשה קונדס של אדם שהיה במקום ולחץ על לחצן המצוקה - ולפי שעה הרכבת המשיכה והכל עובד כשורה. בתיעוד שהופץ, נשמעים ילדים שנמצאים על רכבת ההרים "קומבה" כשהם צורחים מפחד.

בסופרלנד טוענים כי הכל עובד כרגיל.

דרמה בסופרלנד: מבלים נתקעו על רכבת ההרים. לפי סעיף 27א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דרמה בסופרלנד: מבלים נתקעו על רכבת ההרים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27א

לפני כשנה, כעשרה ילדים בגילאים 8-12 נתקעו על מתקן "קרוסלה" גבוה בטיילת באילת, ונשארו תלויים באוויר. כמה צוותי כיבוי וחילוץ שהוזעקו אז למקום, פעלו לחלצם באמצעות מנוף - לאחר חילוצם, מצבם של הילדים היה טוב.

רשף רז בכור - מפקד האירוע בכבאות והצלה, סיפר אז על האירוע באילת: "כשהגענו למקום הבחנו בעשרה ילדים תקועים בגובה על מתקן הקרוסלה. בגלל הגובה הרב שבו שהו הילדים, וחוסר יכולת להוריד את המתקן, ביצענו חילוץ באמצעות מנוף אל עבר הקרקע של כל עשרת הילדים כאשר חלקם היו מפוחדים ומבוהלים אל עבר ההורים המודאגים. כלל הילדים חולצו בבטחה ולא נזקקו לטיפול רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully