וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הציג אתרוג ששוויו "5,000 דולר במזומן", ובהמשך טען: "רק בדיחה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 11:42

יו"ר ש"ס ערך תפילה בסוכתו הפרטית ובמהלכה הציג לאחד הרבנים אתרוג ששוויו "5,000 דולר במזומן", כלשונו. אם אכן מדובר באתרוג שנרכש בסכום זה מדובר בעבירה על חוק המזומן שמתיר עסקאות בין אזרחים עד 15 אלף שקלים לכל היותר. לשכתו: "מדובר בהלצה"

בווידאו: יו״ר ש״ס אריה דרעי ערך תפילה חגיגית בסוכה הפרטית בביתו, ובמהלכה הציג לאחד הרבנים אתרוג ששוויו ״5,000 דולר במזומן״/מרדכי הלפרין, קול חי

יו"ר ש"ס אריה דרעי ערך הבוקר (ראשון) תפילה חגיגית בסוכה הפרטית בביתו, ובמהלכה הציג לאחד הרבנים אתרוג ששוויו "5,000 דולר במזומן", כלשונו. בתיעוד נראה דרעי אומר את הדברים לרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ומקורבו.

לא ברור אם דרעי עצמו רכש את האתרוג או קיבל אותו מאחרים - אבל אם אכן שילמו עבור האתרוג סכום זה במזומן, מדובר בעבירה על חוק המזומן שמאפשר עסקאות בין אזרחים עד 15 אלף שקלים לכל היותר ולבתי עסק עד 6,000 שקלים.

אריה דרעי, 1 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
אריה דרעי, 1 בינואר 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

מלשכת דרעי נמסר בתגובה כי יו"ר ש"ס נוהג שנים רבות לברך בחג הסוכות על מגוון אתרוגים מזנים שונים, כולל אתרוגים מרוקאים ותימנים. "השנה היו בסוכתו של דרעי אתרוגים גדולים ואתרוג מרוקאי קטן", אמרו. "בחוש הומור וכדי להגן על כבודו של האתרוג המרוקאי אמר דרעי בהלצה - אל תסתכלו על גודלו הקטן של האתרוג המרוקאי, בסאטמר באמריקה משלמים עליו אלפים במזומן. הדברים נאמרו בבדיחות הדעת. האתרוג עצמו, כמו כלל האתרוגים רכש הרב דרעי בארץ במאות שקלים בלבד, כמנהגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully