וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים שיכורים הרעישו מתחת לביתו של אדם - ודקרו אותו לאחר שהעיר להם

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 9:07

בן 16 נעצר בחשד למעורבות בתקיפה, שאירעה בסביבות השעה 3:00. בתיעוד התקרית נראים הנערים מכים את הקורבן ודוחפים אותו - לאחר שהעיר להם על הרעש שעשו מתחת לביתו

בווידאו: שוטרי המחוז הצפוני עצרו נער בן 16 החשוד כי דקר תושב כרמיאל שהעיר לו ולחבריו על רעש שעשו מתחת לביתו/דוברות משטרת ישראל

נער בן 16 נעצר היום (ראשון) בחשד שדקר תושב כרמיאל שהעיר לו ולחבריו על רעש. מחקירה ראשונית עלה כי הנערים תקפו את הקורבן כשהיו תחת השפעת אלכוהול ולאחר שהשני העיר להם על רעש שעשו מתחת לביתו. בהמשך היום יובא החשוד לבית המשפט לדיון הארכת מעצרו.

המקרה אירע לפני כשבוע וחצי. סמוך ל-3:00 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על קטטה שפרצה בעיר כרמיאל וכן על פצוע דקירה בתקרית. שוטרים שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים וחקירת האירוע ממנה עלה כי התקרית התפתחה לאחר שהקורבן העיר לנערים שהרעישו.

בתיעוד המקרה נראים הנערים מכים את הקורבן, הולמים בו באגרופים ודוחפים אותו. המולה התפתחה במקום כשלפתע אחד מהנערים דקר את האדם - שנפל על הרצפה.

שוטרי המחוז הצפוני עצרו נער בן 16 החשוד כי דקר תושב כרמיאל שהעיר לו ולחבריו על רעש שעשו מתחת לביתו. דוברות משטרת ישראל
העיר על הרעש. תיעוד התקיפה/דוברות משטרת ישראל

אתמול צעירה בת 28 נפצעה קשה לאחר שנדקרה ברחוב הצרי ביפו. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לה טיפול, ופינו אותה בהכרה מלאה לבית החולים איכילוב בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועצרה אישה ובתה, בנות 61 ו-38, בחשד למעורבות באירוע. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך גירושים, כשעל פי החשד הקורבן יצאה עם גבר - ונדקרה בידי גרושתו ואמה.

בסרטון שהופץ ברשתות נראות שתי הנשים תוקפות את הקורבן עם סכיני מטבח גדולות, ומטיחות אותה על הכביש. בתיעוד נראות השתיים כשהן מסירות את חולצתה ותוקפות אותה שוב ושוב עם הסכינים.

הפרמדיקיות של מד"א, נעם ויסבוך וימית אהרון פינק, שהגיעו לזירה סיפרו: "הצעירה סבלה מפציעות רבות, קשות ומדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה קשה ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully