וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב חירום בניו יורק: גשמים עזים גרמו להצפות ברחבי העיר

מושלת מדינת ניו יורק הזהירה "מסופה מסוכנת ומסכנת חיים", לאחר שגשמים עזים ירדו בעיר והציפו את הרכבת התחתית. אחד הטרמינלים בנמל התעופה לה גווארדיה נסגר בשל מזג האוויר הקיצוני

הצפות באזור ניו יורק אחרי גשמים עזים, 29 בספטמבר 2023. רויטרס
המושלת קראה לתושבים להישאר במקומות בטוחים. הצפות באזור ניו יורק, היום/רויטרס

מצב חירום הוכרז הערב (שישי) בעיר ניו יורק בעקבות הצפות שנגרמו על ידי סופות גשמים חזקות, וכוחות של המשמר הלאומי נפרסו באזור. חלקים גדולים ממערכות הרכבת התחתית, הרחובות והכבישים המהירים בעיר התמלאו במים, ולפחות טרמינל אחד בנמל התעופה לה גוארדיה נסגר. לא דווח על הרוגים או פצועים, ובשעות הערב החלו השמיים להתבהר.

מושלת מדינת ניו יורק, קת'י הוקול, אמרה כי באזורים מסוימים ירדו יותר 127 מ"מ של גשם במהלך הלילה, ועד 177 מ"מ נוספים צפויים לרדת בשעות הקרובות. "זו סופה מסוכנת ומסכנת חיים", הזהירה המושלת. היא הפצירה בתושבים בעיר ניו יורק, לונג איילנד ועמק ההדסון להישאר במקומות בטוחים עקב גשמים קיצוניים ברחבי האזור.

הצפות באזור ניו יורק אחרי גשמים עזים, 29 בספטמבר 2023. רויטרס
ספטמבר האחרון היה הגשום ביותר שידעה ניו יורק מאז 1882/רויטרס
הצפות באזור ניו יורק אחרי גשמים עזים, 29 בספטמבר 2023. רויטרס
הצפות באזור ניו יורק, היום/רויטרס

בעיר ניו יורק, ראש העיר אריק אדמס, הזהיר את התושבים שעליהם לשמור על "דריכות מוגברת וזהירות יתרה". לדבריו, "חלק מרכבות התחתית שלנו מוצפות וקשה מאוד לנוע בעיר". מצב חירום הוכרז גם בעיירה הובוקן בניו ג'רזי, שמעבר לנהר ההדסון.

לפחות 355 מ"מ של גשם ירדו בניו יורק בחודש האחרון, נתון שהפך אותו לספטמבר הגשום ביותר מאז 1882, על פי נתוני שירות מזג האוויר הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully