וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על אירועי הרצח בצפון: "נבדק קשר בין המקרים - המתנקשים הם טרוריסטים"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 17:24

המפכ"ל והשר לבטחון לאומי השתתפו בטקס הנחת אבן הפינה לתחנת משטרה בשפרעם. שבתאי: "השנה משטרת ישראל סיכלה למעלה מ-70 מעשי רצח, בחלקם העבריין נתפס עם כדור בקנה". בן גביר: "צריך להודות שלצד הדברים הקשים שאנחנו חווים - למשטרה היום יש נקודות חיוביות רבות"

המפכ"ל קובי שבתאי רץ לזירת הפיגוע בתחנת הרכבת הקלה בירושלים./מערכת וואלה!

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, השתתף לפני זמן קצר (חמישי) בטקס הנחת אבן פינה לתחנת המשטרה בשפרעם, בנאומו התייחס לשני מעשי הרצח שהתרחשו אתמול: "בפתח דברי, איני יכול להתעלם מהאירועים שהתרחשו אתמול: שני מעשי רצח קשים בכפר בסמת טבעון ובחיפה. בשעה נבדק הקשר בין שני המקרים.

כאשר מתנקשים חמושים נכנסים לתוך חצר בית או פותחים בירי במרכזו של כביש ראשי מבחינתי הם טרוריסטים, ולכן כבר אתמול הנחתי כי לטובת חקירה זו תפעיל משטרת ישראל את כלל הכוחות והאמצעים הטכנולגיים העומדים לרשותינו. אני אומר באחריות: לא נעצום עיין עד שנביא את המתנקשים האלה לדין". עוד הוסיף המפכ"ל: "חשוב להדגיש כי רק השנה סוכלו על ידי משטרת ישראל למעלה מ-70 מעשי רצח מתוכננים. בחלק מהם עבריינים נתפסו עם כדור בקנה רגע לפני חיסול".

המפכ"ל קובי שבתאי בטקס החלפת פיקוד מחוז חוף, מטה חוף, חיפה. 22 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
המפכ"ל קובי שבתאי בטקס החלפת פיקוד מחוז חוף, מטה חוף, חיפה. 22 באוגוסט 2023/שלומי גבאי

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, השתתף אף הוא בטקס. ונתן הצהרה לתקשורת המתייחסת לאירוע הירי הקשה שאירע בעמק יזרעאל: "היממה המדממת כואבת לכל החברה הישראלית", אמר בן גביר והוסיף: "רק אתמול נרצחו שישה בני אדם". לאחר מכן, עבר השר לעסוק בהקמת תחנת המשטרה החדשה: "לרגע אחד אני רוצה לדבר על נקודת האור הזו של הקמת תחנת משטרה חדשה ברחוב ראשי של שפרעם - ששוטריה עסוקים בהענקת תחושת הביטחון לכולם, יהודים, ערבים, נוצרים, וצ'רקסים, לכל הציבור - באכיפה ובמתן שירות לציבור".

"אני רואה את תושבי שפרעם כולם ותושבים של האזור כולו מגיעים למבנה החדש המזמין היפה והמכבד מקבלים שירות וחווים חוויה טובה", הוסיף השר והבטיח: "אני רואה גם תחנה עם יותר שוטרים - כבר בקרוב יתווספו חוקרים למשטרת שפרעם. אני בטוח שתוקם כאן תחנה רחבת היקף עם עוד ועוד שוטרים וכוח אדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתמר בן גביר מגיע לזירת הטבח בבסמת טבעון. אלי אשכנזי, אתר רשמי
איתמר בן גביר מגיע לזירת הטבח בבסמת טבעון/אתר רשמי, אלי אשכנזי

עוד הוסיף השר לביטחון לאומי: "צריך להודות שלצד הדברים הקשים שאנחנו חווים - למשטרה היום יש נקודות חיוביות רבות. יחד עם המפכ"ל, בעבודה משותפת, הבאנו מענקים, העלאת משכורות לשוטרים והוספת תקנים לחיזוק תחושת הביטחון".

בין הקורבנות בטבח הקשה אתמול, אישה בשנות ה-30 לחייה, שני בניה, וואליד דלייקה בן ה-17 ואדם דלייקה בן ה-14, ושני נערים נוספים, אחייניהם של בעלה של האישה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי אך לבסוף לא נותר להם אלא לקבוע את מותם של החמישה. באירוע נפצע אדם נוסף באורח בינוני והוא פונה לבית החולים על ידי הצוותים כשהוא סובל מפציעות חודרות. נבדק קשר בין הטבח לחיסול שאירע מוקדם יותר אתמול בחיפה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully