וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 34 נפצע קשה מירי בחדרה, המשטרה עצרה חשוד במעשה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 9:27

הפצוע הוא תושב העיר שמוכר למשטרה, וככל הנראה הרקע לאירוע הירי הוא פלילי - סכסוך עם עבריין אחר שמתגורר במקום שבו בוצע הירי. בעבר היו בין השניים מספר אירועי אלימות שבגינם הם נפצעו ואף הועמדו לדין. שעות לאחר הירי, עצרה המשטרה שני חשודים - בהם אחיו של הפצוע

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, Shutterstock

גבר בן 34, תושב חדרה, נפצע הלילה (חמישי) באורח קשה מירי ברחוב שבטי ישראל בחדרה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו בהכרה, עם פציעות חודרות, לבית החולים הלל יפה בעיר.

הפצוע הוא תושב העיר שמוכר למשטרה, ככל הנראה הרקע לאירוע הירי הוא פלילי - סכסוך עם עבריין אחר שמתגורר במקום שבו בוצע הירי. המשטרה עצרה חשוד לחקירה, בשנות ה-30 לחייו. לא מדובר באירוע האלימות הראשון בין הצדדים, בעבר היה בין השניים מספר אירועי אלימות שבגינם הם נפצעו והועמדו לדין.

שעות לאחר הירי, המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע. אחד מהם הוא אחיו של הפצוע, שעל פי החשד הגיע יחד עימו לביתו של החשוד השני. השניים תקפו את בני משפחתו של החשוד, שבתגובה, שלף אקדח שברשותו, ירה לעבר האחים והביא לפציעתו של בן ה-34.

אתמול, גבר כבן 50 נורה למוות סמוך לגשר פז שבחיפה. צוות מד"א שהוזעק לזירה הנמצאת על כביש ראשי במבואות העיר העניק לקורבן טיפול רפואי ראשוני - אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה הוזעקה אף היא וחקירה נפתחה לבירור נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully