וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: מסוכן להניח שצה"ל חסין מהשלכות הקיטוב בעם

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 21:56

הרצי הלוי נאם בעצרת המרכזית לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים בלטרון ושוחח על הפילוג בעם: "ויכוח שאחריתו העמקת הקיטוב והפילוג בחברה הוא מסוכן, זו יהירות". הוא הדגיש ש"אסור להשתלח בלובשי המדים - זוהי חוסר אחריות"

בווידאו: הרמטכ”ל: מסוכן להניח שצה”ל חסין מהשלכות הקיטוב בעם/מערכת וואלה!

הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר הערב (רביעי) כי ההנחה ש"צה"ל חסין מהשלכות הקיטוב ההרסניות - היא קונספציה מסוכנת". הרמטכ"ל התייחס לפילוג בעם בעצרת המרכזית לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים בלטרון ואמר כי "היכולת לנהל מחלוקת היא מסימניה של חברה בריאה, אך ויכוח שאחריתו העמקת הקיטוב והפילוג בחברה הישראלית הוא מסוכן. לנוכח האתגרים הביטחוניים, לנהל ויכוח מקטב זו יהירות".

במהלך נאומו בטקס בלטרון אמר הרמטכ"ל כי "מותר להעביר ביקורת על צה"ל- אנחנו נושאים באחריות גם על הטעויות שלנו; אך אסור להשתלח בלובשי המדים, העושים שנים רבות לביטחון המדינה- זוהי חוסר אחריות". עוד הוסיף הרמטכ"ל ואמר כי קריאות לדור הצעיר שלא להתגייס לשירות קרבי ומשמעותי וקריאות של אי התייצבות למילואים " פוגעות בביטחון ובצה"ל".

הרמטכל הרצי הלוי בעצרת המרכזית "ניצחון הרוח"  50 שנה למלחמת יום כיפור  במעמד נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ"ל ,אתר ׳יד לשיריון׳ בלטרון. משרד הביטחון, אתר רשמי
"לנהל ויכוח מקטב זו יהירות", הלוי/אתר רשמי, משרד הביטחון

נשיא המדינה יצחק הרצוג עלה ונאם בעצרת. "מלחמת עולה כיפורים צברה לקחים רבים, היא לימדה אותנו מה המשמעות של חוסן לאומי איתם מול אלפי חללים ופצועים, של חברה מלוכדת", אמר הנשיא והוסיף, "החברה הישראלית משוסעת, המשבר כבר תשעה חודשים קורע ופוגע בנו בחברה ובכלכלה ובביטחון. בימי תשרי אנחנו בשעת חירום פנימית, שעה לחשבון נפש ולקחים פנימיים. חייבים להפנים שחוסן הלאומי ובטחון המדינה, גישור הפערים, הם הצעדים הדחופים ביותר בשביל בטחון ישראל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הנשיא הרצוג בעצרת המרכזית "ניצחון הרוח"  50 שנה למלחמת יום כיפור  במעמד נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ"ל ,אתר ׳יד לשיריון׳ בלטרון. קובי גדעון/ לע"מ, אתר רשמי
הרצוג בטקס בלטרון/אתר רשמי, קובי גדעון/ לע"מ

שר הביטחון יואב גלנט נאם גם הוא בטקס, והתייחס להתפתחויות האחרונות בגבול רצועת עזה. "חשוב שנזכיר לגורמי הטרור בעזה את יחסי הכוחות האמיתיים בין צה"ל לבין חמאס ושותפיו", אמר גלנט,"איננו רוצים בהסלמה ואיננו שואפים ללחימה, אבל אם נגיע למצב בו נדרש לפעול, יהווה מבצע 'מגן וחץ', תזכורת עבור כל גורם טרור באשר ליכולותיה של מערכת הביטחון". עוד הוסיף השר כי "לא נהסס להפעיל את מלוא העוצמה העומדת לרשותנו" אם יפגעו אזרחים או חיילי צה"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצי הלוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully