וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 חודשי מאסר בפועל נגזרו על סייעת שגרמה למות פעוטה

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 14:28

העונש הוטל על אולגה זבירוב, שהורשעה בגרימת מוות ברשלנות של פעוטה שנשכחה ברכב הסעות בשנת 2011. לאחר ההרשעה היא נמלטה לאוקראינה - והוסגרה ארצה כעבור 9 שנים. זבירוב תפצה את משפחת המנוחה ב-20 אלף שקלים. משפחתה: "עונש מקסימלי ביחס לעבירה שלה"

הנאשמת אולגה זבירוב הסייעת שגרמה למותה של טלי דשקוב בת ה-3 כששכחה אותה ברכב ההסעות. בימ"ש השלום, נתניה. 27 בספטמבר 2023/שלומי גבאי

22 חודשי מאסר בפועל ושנה של מאסר על תנאי נגזרו היום (רביעי) על הסייעת אולגה זבירוב שהורשעה בגרימת מות פעוטה שנשכחה ברכב הסעות בשנת 2011. זבירוב נמלטה מישראל בשנת 2014 לאחר הרשעתה, בטרם התקיים דיון הטיעונים לעונש. כעבור תשע שנים היא הוסגרה ארצה, לצורך המשך ניהול ההליך הפלילי נגדה. עוד קבע בית משפט השלום כי זבירוב תשלם למשפחת הקורבן פיצויים בסך 20 אלף שקלים.

משפחתה של זבירוב שנכחה באולם קיבלה בהלם את גזר הדין וטענה כי מדובר בעונש מקסימלי ביחס לעבירה בה הורשעה. סניגורתה שרון חיון טענה כי בית המשפט שגה שכן מתחם הענישה נמוך יותר משמעותית וכי בכוונתם לערער לבית המשפט המחוזי.

הנאשמת אולגה זבירוב הסייעת שגרמה למותה של טלי דשקוב בת ה-3 כששכחה אותה ברכב ההסעות. בימ"ש השלום, נתניה. 27 בספטמבר 2023. שלומי גבאי
זבירוב בבית המשפט, היום/שלומי גבאי

בחודש נובמבר 2014, בית משפט השלום בנתניה הרשיע את זבירוב, סייעת בגן ילדים, בגרימת מותה ברשלנות של הילדה דליה דשקוב בת השלוש, שנשכחה ברכב הסעות בנתניה באוגוסט 2011 בעת שהייתה בדרכה לגן.

השופטת שירה בן שלמה קבעה בפסק הדין כי "אחריותה של זבירוב הוכחה מעל לכל ספק מאחר שהיא זו שקיבלה את הילדה להסעה, לא שמה לב שלא נכנסה לגן ונשכחה ברכב ההסעות בו היא מצאה את מותה".

זבירוב, כך לפי האישום, הייתה אחראית על קשירת הילדים בחגורות בטיחות והורדתם באופן מסודר מכלי הרכב אל הגן. לאחר שהורידו את כל הילדים, זדירוב ונהג הרכב לא הבחינו שאחת הילדות נשארה בו. הם לא ערכו סריקה מלאה, ולא ראו את כל שטח כלי הרכב.

מאוחר יותר, לאחר שהנהג נסע לביתו, הוא החנה את הרכב ונעל אותו. הרכב חנה למעלה משש שעות ליד ביתו במקום החשוף לשמש, כשהילדה דשקוב בתוכו. בשל מזג האוויר החם באותו היום - למעלה מ-30 מעלות, הגיעה הטמפרטורה בתוך כלי הרכב ל-90 מעלות. כתוצאה מכך לקתה הילדה במכת חום ומתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully