וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים מתחת לרצפות: בן שנה מת ממנת יתר בפעוטון בניו יורק

ניקולס דומיניצ'י נחשף לחומר הקטלני פנטניל, שהוסתר במעון בברונקס שתפקד כמרכז לסחר בסמים. עוד שלושה ילדים נפגעו, המשטרה עצרה שלושה חשודים - בהם בעלת המקום, שבעלה נמלט עם שקיות גדולות. הטרגדיה זעזעה את השכונה, הסובלת ממגיפת האופיואידים

המשטרה בניו יורק עצרה שלושה אנשים בחשד למעורבותם בסחר בסמים שנמצאו בפעוטון בעיר, וגרמו למותו של בן שנה שנחשף לסם הקטלני פנטניל.

ניקולס דומיניצ'י היה אחד מארבעה ילדים שהורעלו מהסמים שאוחסנו בסמוך למקום שבו ישנו בפעוטון בברונקס, ובהמשך הוא מת מהחשיפה אליהם. המשטרה, שהוזעקה למקום ומצאה בו כמויות גדולות של סמים, עצרה מאז את בעלת הפעוטון "דיווינו ניניו", גריי מנדס, בת 36, ואת הדייר שלה, קרליסטו אסבדו בריטו, בן 41. הם נאשמים בעבירות סמים שהסתיימו במוות ובקשירת קשר.

החשוד השלישי, רני אנטוניו פארה פרדס, בן 38, נעצר אתמול (שני) והוא נאשם בעבירות דומות. הסוכנות למלחמה בסמים (DEA) אמרה כי היה לו תפקיד מרכזי בפעילות של סחר בסמים שהתנהלה מתוך הפעוטון. גורמים רשמיים אמרו כי במהלך חיפושים בביתו, נמצא בול עם הכיתוב "שחר אדום", בדומה לאלו שנמצאו על חבילות הסמים בפעוטון.

בנוסף לכך, בביתו של פרדס אותרו אביזרים לייצור סמים, כולל מאזניים דיגיטליים ושקיות פלסטיק. "סוחרים לעתים קרובות מסתירים חומרים אסורים במקומות לא בולטים או תמימים ללא התחשבות בביטחונם של אחרים", אמר הסוכן המיוחד פרנק טרנטינו מה-DEA, בהצהרה שהודיעה על המעצר האחרון. "במקרה הזה, רצפת המעון שימשה מקום מסתור וסיכנה את חייהם של הילדים שישבו עליה בתמימות כדי לשחק".

ניקולס דומיניצ'י. CBS, צילום מסך
ניקולס דומיניצ'י/צילום מסך, CBS

התובע הפדרלי במחוז, דמיאן וויליאמס, אמר כי המעצר "הוא צעד נוסף לקראת השגת צדק עבור הילדים שנפלו קורבן לעבירה המתועבת הזו ולבני משפחותיהם". המשטרה עדיין מחפשת אחר בעלה של בעלת המעון, שנראה במצלמות האבטחה עוזב עם שקיות גדולות לפני הגעת המשטרה. מקורות במשטרה אמרו לרשת CBS כי החוקרים מאמינים כי ייתכן שהוא נמלט לרפובליקה הדומיניקנית.

עורך דינה של מנדז אמר כי היא מכחישה את ההאשמות נגדה ושהיא לא הייתה מודעת לכך שסמים הוחזקו בחדר הילדים.

תושבים ברובע הביעו זעזוע מהמקרה. "גם במיליון שנה לא הייתי חושבת שזה קורה שם", אמרה ל-BBC רוזה, שהשתמשה בשם בדוי מחשש לביטחונה, על המעון שעל פניו נהגה לחלוף מדי. "הייתי מזועזעת".

היא אחת מכמה תושבים שסיפרו ל-BBC כי האירוע טלטל את תושבי הברונקס והעלה חששות נרחבים יותר ביחס למאבק של השכונה במגפת האופיואידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully