וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות לצפייה: אליגטור עצום נתפס כשגופת אישה במלתעותיו ונורה למוות

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 10:41

"יכולתי לראות שיש גופה בפה שלו, אז התחלתי לצלם", אמר האדם הראשון שהבחין במראה המצמרר. לאחר שהרשויות חיסלו את האליגטור הם פתחו בחקירת מקרה המוות, אולם עדיין לא ידוע האם האליגטור היה זה שהרג את האישה מחוסרת הבית או שמצא אותה כבר מתה

אליגטור כמעט טורף את המאכיל/ColoradoGatorFarm

אליגטור ענק נתפס אתמול (שישי) כשהוא נושא במלתעותיו גופת אדם במורד תעלה. עד ראייה הבחין לראשונה בזוחל שאורכו 4 מטרים וחצי כשהקורבן שלו לכוד בין לסתותיו ברחוב מגורים בלרגו, קהילה קטנה רק ארבעה קילומטרים דרומית לקלירווטר, פלורידה.

"יכולתי לראות שיש גופה בפה שלו, אז התחלתי לצלם", אמר ג'מרקוס בולארד ל-Spectrum Bay News 9. בולארד, שהיה בדרכו לראיון עבודה, הזעיק את מכבי האש, שהתחנה שלהם נמצאת במרחק צעדים ספורים מהמקום. צוותי חירום הגיעו מיד למקום, הצליחו להוציא במהירות את האליגטור מהמים וירו בו "כמה פעמים", אמר בולארד.

בתמונות מהזירה ניתן לראות את החוקרים עומדים ליד האליגטור ושלולית דם ענקית ומשרד השריף של מחוז פינלס אישר כי גם גופת האדם וגם האליגטור נמשכו מהתעלה, לאחר שלטענתם האליגטור העצום "נורה למוות בצורה הומנית על ידי מומחים".

האזור נמצא ליד פארק רידג'קרסט הפופולרי, הכולל אגם בגודל 20,000 מ"ר הידוע כמאכלס אליגטורים שמשוטטים בשכונה באופן שגרתי, אבל לפי התושבים זה שראו עם הגופה ביום שישי היה אחד מהגדולים שבהם נתקלו אי פעם.

לאחר יומיים זוהתה הגופה והתברר שמדובר בסברינה פקהאם, מחוסרת בית בת 41, שנעצרה רק חודשיים קודם לכן בגין הסגת גבול בשטח הביצות במחוז - כמרחק של כקילומטר בלבד מהמקום שבו היא נמצאה מתה ביום שישי, כך עולה מרישומי בית המשפט.

על פי הדיווח יש לה שורה ארוכה של תקריות עם המשטרה עוד משנת 2014, כולל מספר אישומים על הסגת גבול והרשעות רבות על אחזקה וסחר בסמים וגניבה. היא נראתה לאחרונה בחיים לפני כשבועיים בבית המשפט, שם נקנסה ב-500 דולר על הסגת הגבול.

לא ברור לאן נעלמה והכין הייתה בשבועיים שלפני שהתגלתה מתה בפיו של האליגטור. החוקרים עדיין מנסים לקבוע האם פקהאם נהרגה על ידי האליגטור או שנמצאה על ידו כשכבר הייתה מתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully