וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו שיתף פוסט שהביע תמיכה בשחרור עמירם בן אוליאל

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 16:14

בנו של ראש הממשלה צייץ מחדש פוסט על רוצח בני משפחת דוואבשה, שבו נכתב כי "לא שמים בן אדם בכלא על סמך הודאה שהוצאה בעינויים". עוד שיתף: "אל תחרטטו עם 'מידע מוכמן', אחרי שתי דקות עינויים אתם תזמרו כל מכמן שירצו שתזמרו"

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתף היום (שישי) ציוץ שהביע תמיכה בשחרורו של רוצח בני משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל. "כל כך פשוט וברור, עקרון מבדל בין מפלצות לבני אדם - לא שמים בן אדם בכלא על סמך הודאה שהוצאה בעינויים", נכתב בציוץ ששיתף יאיר נתניהו בטוויטר. "מה כל כך מסובך? ואל תחרטטו אותי עם 'מידע מוכמן', אחרי שתי דקות עינויים אתם תזמרו כל מכמן שירצו שתזמרו".

בימים האחרונים מתחוללת סערה בנושא, שהחלה לאחר שפורסם תיעוד של חברת הכנסת לימור סון הר מלך באירוע שמטרתו לגייס כספים עבור בן אוליאל. זאת, בטענה כי הודאתו של בן אוליאל ברצח נעשה בשל העינויים שעבר בחקירה. יש לציין כי בן אוליאל סיפר לחוקרים דברים שהם עצמם לא ידעו, והתגלו בדיעבד כנכונים.

במהלך דבריה בפני המשתתפים כינתה סון הר מלך את עמירם "הצדיק הקדוש". בדבריה אמרה: "אני יודעת שהוא חף מפשע". "אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שהוא חף מפשע. אם אעמוד מהצד ואביט כיצד מתעללים בו - אהיה שותפה לפשע", טענה. "מעולם לא היה אסיר ששמונה שנים נמצא בבידוד, בניתוק מאנשים ומהעולם. יש שם משהו שמסתירים, שקר גדול, עוול".

בהמשך, גם השר עמיחי אליהו טען כי בן אוליאל לא רצח את בני המשפחה. "התחושה של רבים, כולל שלי, היא שיש חשש לא מבוטל שרוצח דומא מסתובב חופשי", אמר. "מערכת המשפט הישראלית נגועה בפוליטיזציה, ולמרבה הצער לא ניתן לסמוך עליה שהיא תעשה דין צדק. הודאה על בסיס עינויים הינה ראיה לא קבילה, וכפי שראינו לצערנו במקרה זדורוב ניתן ללמד נאשם 'לשחזר' גם פריטים מוכמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully