וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיסף את הגרון והתיישב לאכול: בן 42 נאשם ברצח אביו

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 15:30

שלמה קטורזיה בן ה-42 מואשם כי חנק למוות את אביו ורצח אותו. כשאמו הגיעה לדירה, הוא ניסה לחנוק גם אותה ולשסף את גרונה. שכנה ששמעה את צעקות האם הזעיקה את המשטרה. הוא נמצא כשיר לעמוד לדין

בווידאו:אלמונית נמצאה ללא רוח חיים, גן העצמאות, ת"א/זק"א ת"א

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד שלמה קטורזיה בן ה-42 בגין רצח אביו, וניסיון רצח אמו ומטופל בבית חולים.

לפי כתב האישום, קטורזיה התגורר בדירה בבעלות הוריו בחדרה. במהלך חודש יולי האחרון, ההורים, תושבי צרפת, באו לביקור בישראל והתגוררו עם בנם בדירה. אז, החליט הנאשם להרוג את בני משפחתו.

ביום המעשה, האם יצאה מהבית לערוך קניות בסופרמרקט. החשוד ניצל את ההזדמנות והחל לחנוק את אביו החוזקה, עד שזה חדל להתנגד ולזוז. לאחר מכן, לקח הנאשם סכין מהמטבח וחתך את צווארו של אביו. לאחר הרצח, התיישב קטורזיה לאכול, ובהמשך גרר את גופת אביו למרפסת.

שלמה קטורזיה, מואשם ברצח אביו ובנסיון לרצוח את אמו. 21 בספטמבר 2023. שלומי גבאי, מערכת וואלה
רצח את אביו ושיסף את גרונו/מערכת וואלה, שלומי גבאי

לאחר שחזרה האם מהקניות בסופרמרקט, הבחינה בכתמי דם גדולים ורבים בסלון הבית. האם שאלה את בנה איפה אביו, כשבשלב זה התנפל קטורזיה על אמו והחל לחנוק גם אותה. האם ניסתה להתנגד אולם הנאשם התיישב על גבה והמשיך לחנוק אותה. האם קראה לעזרה ושכנה שמעה את הזעקות והזעיקה את המשטרה.

קטורזיה הלך להביא את הסכין מהמטבח, כשהאם ניסתה להימלט אל מעלית הבניין. אולם הבן תפס אותה ונעל אותה בדירה. הנאשם השכיב את אמו על הרצפה וניסה לחתוך את צווארה בסכין. בשלב זה הגיעו כוחות משטרה אל הדירה, פרצו את הדלת, התשלטו על המתלונן, עצרו אותו, ומנעו ממנו לרצוח את אתו.

הנאשם הועבר לבית החולים שער מנשה למעצר בתנאי אשפוז לצורך הסתכלות פסיכיאטרית ואושפז. בבית החולים, ניגש קטורזיה אל מאושפז אחר וניסה לחנוק גם אותו למוות. שוטר שהיה במחלקה הרחיק את הנאשם מהקורבן.

בית המשפט החליט כי קטורזיה נמצא כשיר לעמוד לדין. אתמול, התקיימה בחדרה עצרת לעילוי נשמת האב, בהשתתפות 250 איש בני הקהילה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully