וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילת שנהרגה מפגיעת רכבת הובאה למנוחות: "תשמרי עלינו מלמעלה"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 23:30

אלפים הגיעו לבית העלמין הצבאי בנתניה לקחת חלק בהלווייה של ים מסיקה בת ה-19, שנהרגה מוקדם יותר היום לאחר שאיבדה את הכרתה ברציף, ונפגעה מרכבת נוסעת. אחיה הקטן סוף: "אני לעולם לא אוכל לעכל את מה שקרה". מפקד היחידה: "נזכור אותך לעד"

בוידאו: עשרות בהלוויית החיילת שהתעלפה ונפלה לפסי הרכבת: "תמיד צחקת וחייכת"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלפים הגיעו הלילה (רביעי) לבית העלמין הצבאי בנתניה ללוות את החיילת ים מסיקה בדרכה האחרונה, לאחר שנהרגה מוקדם יותר היום בתחנת הרכבת בעיר. מסיקה בת ה-19 איבדה את הכרתה ברציף, מעדה אל המסילה ונפגעה מרכבת נוסעת. צוותי הרפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה במקום.

"ים אחותי היקרה והקטנה מלכה שלי, איפה הלכת חיים שלי? זו הגזרה הכי קשה שיכולתי לקבל אי פעם", אמר עמית אחיה. "שמרי עלינו מלמעלה, תתני לנו כוח. אני אוהב אותך, אנחנו עוד ניפגש חיים שלי".

אחיה הקטן סוף: "ים אחותי היקרה, האושר שלי, הכתף שלי, אני לעולם לא אוכל לעכל את מה שקרה היום. לעולם לא יהיה בן אדם שיוכל להבין את הכאב שלי, ולהבין את הצחוקים והחברות שלנו הטהורה שתישאר בלב שלי. אני אוהב אותך אחותי הגדולה".

חיילת שנהרגה היום בבוקר מפגיעת הרכבת בנתניה היא ים מסיקה מנתניה. ללא, אתר רשמי
"כל מקום שהגעת אליו התמלא בצחוק ושמחה". ים מסיקה/אתר רשמי, ללא

מפקד היחידה של ים ספד לה: "עוד לא מלאו לך 20, וככה בפתאומיות נקטפת ואינך עוד. הגעת אלינו לגדוד בתחילת השנה במקצוע משמעותי בחיל. האופטימיות האינסופית והאור שהפצת ביחידה יזכרו לעד. הצלחת להתחבר לכולם, לא משנה הגיל, הדרגה או המקצוע של מי שעמד מולך. כולנו אהבנו להיות בסביבתך. נזכור אותך לעד. בשם היחידה, חיל האוויר וצבא ההגנה לישראל, אני מצדיע לך".

תבל, בת הדודה: "ים שלי, אשת הסוד שלי, חברת נפש שלי, היית כל כך עצמאית וחזקה. אני כותבת את הדברים האלה פה אצלך בחדר ולא מאמינה שאת לא כאן. יש בך כל כך הרבה טוב, נפש רגישה ועדינה. בחוץ היית מקרינה כל כל הרבה חוזק וחספוס, ובפנים הלב שלך היה כל כך רגיש. כל מקום שהגעת אליו התמלא בצחוק ושמחה. תמיד אמרתי לאמא שלי ולאריאלה אמא שלך חכו תראו, התכונות האלו יביאו אותך רחוק. ידעתי שככל שתגדלי תהפכי לגרסה הכי טובה של עצמך - אישה עם חלומות, שלא מפחדת מכלום. לו רק הייתה לך הזדמנות להוכיח לעצמך ולכל העולם מה את שווה. אני מאמינה באלוהים, ורוצה להאמין שהוא יודע מה טוב עבורך ועבור הנשמה שלך, אבל איך מקבלים את זה? תבטיחי לי שהנשמה שלך תישאר כאן איתנו ותלווה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully