וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע חריג בכלא: מטען חבלה אותר בתא של אסיר עולם

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:15

אוסאמה אבו דיאב, אסיר פלילי השפוט ל-32 שנות מאסר בגין רצח ושריפת גופת ארוסתו, נתפס עם דוקרן ומטען חבלה דמה. להכנת המטען המאולתר הוא השתמש בקופסת קפה - אליה חוברו חוטי חשמל, בטריות וחומר כימי. לפי שעה לא ברור אם תכנן לפגוע בסוהרים או באסירים אחרים

בוידאו: מלחמת העולם התחתון: כך הפעילו מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/ללא

אירוע חריג בשב"ס: דוקרן ומטען חבלה דמה נמצאו השבוע בתאו של אוסאמה אבו דיאב, אסיר פלילי השפוט ל-32 שנות מאסר בגין רצח ושריפת גופת ארוסתו תושבת מזרח ירושלים. משב"ס נמסר כי זו לא פעם ראשונה ששמו של האסיר נקשר באפשרות של מטען חבלה בכלא, וגם בעבר היו ידיעות מודיעיניות בדבר תכנון מצידו להכנת מטען.

מטען החבלה שהוכן על ידי האסיר. דוברות שב"ס, אתר רשמי
מטען החבלה שהוכן על ידי האסיר/אתר רשמי, דוברות שב"ס

מה קרה שם?

  • ביום שני השבוע, לפנות בוקר, פשטו סוהרי ימ"ז דרום על תאו של אבו דיאב לאחר שהתקבל מידע מחטיבת המודיעין בעניינו ואיתרו מספר פריטים חשודים ככל הנראה להכנת מטען מאולתר בהם, קופסת קפה אליה חוברו חוטי חשמל, בטריות, חומר כימי זאת לצד תרשים להכנת המטען.
  • הכוחות החרימו את הפריטים והאסיר הועבר לחקירה. לפי שעה לא ברור האם האסיר, שנשפט בעבר בגין תקיפת סוהרים, תכנן לפגוע בסוהרים או באסירים אחרים.
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מטען החבלה שהוכן על ידי האסיר. דוברות שב"ס, אתר רשמי
התרשים שהכין האסיר/אתר רשמי, דוברות שב"ס

למה הוא מרצה מאסר עולם?

  • אבו דיאב הורשע ברצח במדרגה ראשונה שבוצע בפארק קנדה שבירושלים בשנת 1995. ארוסתו, אינאס אבו-דיאב, ביקשה ממנו שיבטל את האירוסים עימה - אך הוא בתגובה תפס אותה בפניה, הטיח את ראש בסלע וגרם לה חבלות בראש ודימומים בקרקפת. לאחר מכן הוציא את הסכין ודקר בה את אינאס שתי דקירות - בגב ובבית החזה משמאל. הסכין חדרה לסרעפת ולטחול של אינאס. כתוצאה מדקירות אלה ובשילוב עם החבלות בראש והדימומים בקרקפת - מתה אינאס. אחר כך גרר את גופתה וכיסה אותה בעלים כדי להסתירה.
  • אחר כך החליט לשורפה. לשם כך הלך לכביש הראשי, עצר מכונית וביקש דלק בתואנה שרכבו נתקע באין דלק. הנאשם קיבל מיכל ובו דלק. הוא חזר למקום שבו הניח את גופת אינס, הרים את הגופה והכניסה לתוך מערת קבורה עתיקה במקום. הוא שפך על הגופה את הדלק שבמיכל והציתה בגפרור בוער. הגופה השרופה נתגלתה ביום המחרת בידי מדריך טיולים. לאחר מעשה נדד אבו דיאב מספר ימים במקומות שונים. לבסוף הגיע לידי משטרת הרשות הפלסטינית ביריחו, וזו הסגירה אותו למשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully