וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב דלית אל כרמל חשוד שסחט תושבת הכפר ואיים לפרסם תמונות שלה, מעצרו הוארך

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 17:10

סלים מקלדה בן ה-36 חשוד כי סחט את תושבת הכפר ואיים עליה כי אם לא תעביר לו כספים יפרסם ברבים תמונות וסירטוני עירום שלה. בית המשפט האריך בפעם השנייה ביומיים נוספים את מעצרו של מקלדה

סלים מקלדה, תושב דלית אל כרמל בן 36, נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד לסחיטה מינית של תושב הכפר, והיום (רביעי) החליט בית המשפט להאריך את מעצרו.

על פי החשד, מקלדה איים על המתלוננת כי יפיץ תמונות וסרטונים שלה בעירום, אם לא תעביר לו כספים. עם מוצאי ראש השנה, קבע השופט אלכס אחטר בבית משפט השלום בחיפה כי החשד הסביר מבוסס דיו והאריך את מעצרו של מקלדה בארבעה ימים. היום, האריך בית המשפט בחיפה בשנית את מעצרו של מקלדה ביומיים

סנגורו של החשוד, עו"ד ענאן עטשי הכחיש בשמו את המיוחס לו ועתר לשיחרורו אבל השופטת טל תדמור-זמיר ציינה כי בחומר החקירה שנאסף מאז הדיון האחרון יש כדי לעבות את החשדות נגדו.

מוקדם יותר החודש, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שלושה תושבי דלית אל כרמל, רביע סאלח בן ה-36, סלימאן סאלח בן ה24, וסודקי חלבי בן ה-34, בגין סחיטה. כל פי כתב האישום, רביע סאלח רצה לסחוט קבלן שפיטר אותו, ונעזר בשני הנאשמים הנוספים כדי לשרוף את הציוד של הקבלן, בשווי 1.7 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully