וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדהה בשם בדוי בקבוצה למכירת כרטיסים - והשתלט לאנשים על הווטסאפ

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 15:18

נער בן 17 מאשקלון נעצר יחד עם הוריו ואחיו בן ה-15, בחשד שהונה ורימה עשרות קורבנות דרך קבוצת טלגרם למכירת כרטיסים. על פי החשד, הוא השתלט על חשבונות הווטסאפ שלהם ודרש כופר עבור שחרור החשבונות

בני משפחה מאשקלון, הורים ושני נערים, נעצרו היום (רביעי) בחשד כי הונו ורימו עשרות קורבנות דרך קבוצת טלגרם למכירת כרטיסים, לאחר שהשתלטו על חשבונות הווטסאפ שלהם ודרשו כופר בעבור שחרור החשבונות. החשוד הזדהה בפני הקורבנות בפייסבוק, בין היתר בפרופילים בשם "אופק עשור", "יעקב וקנין", "אבנר לוי", "איציק מזרחי", "יניב כהן", "ניר לוי". היום הוארך מעצרם של החשודים בבית המשפט.

יחידה 105 בלהב 433, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, פתחה בחקירה עם קבלת דיווחים של נערים שמסרו כי יצרו קשר עם משתמש בקבוצת טלגרם "כרטיסים להופעות בכל הארץ", ולאחר יצירת הקשר, המשתמש השתלט על חשבון הווטסאפ שלהם ולעיתים אף ביקש מאנשי הקשר של הקורבנות ובשמם, שיעבירו אליו כספים. בהמשך למעשי ההונאה והמרמה, החשוד דרש מהקורבנות כופר תמורת שחרור החשבונות.

וואטסאפ. ShutterStock
השתלט על הווטסאפ - וביקש כסף כדי לשחרר את החשבון/ShutterStock

אתמול, לאחר זיהויו של החשוד המרכזי בפרשה, נער בן 17, הוא אותר ונעצר על ידי בלשי יחידה 105, לוחמי החטיבה הטקטית במג"ב וכוחות מיוחדים נוספים. ברשותו נתפסה סכין ואלפי שקלים במזומן.

יחד עם החשוד המרכזי, נעצרו גם בני משפחתו, הוריו ואחיו בן ה-15, כולם מאשקלון. החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה נכלאו והבוקר, בדיון בבית משפט השלום בראשל"צ הוארך מעצרו של החשוד המרכזי בחמישה ימים נוספים. מעצרם של הוריו ואחיו הוארך בשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully