וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנק נגנב מבסיס אימונים סמוך למחלף אליקים

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 12:56

משרד הביטחון דיווח על הגניבה למשטרה הלילה ולאחר חיפושים איתרו שוטרים את הטנק, מסוג מרכבה 2 שאינו פעיל שנים רבות, בתוך מגרש גרוטאות באזור נשר. בצהריים נעצרו שני חשודים והחשד למעשה הוא כוונה למכור את הפלדה

בווידאו: טנק נגנב מבסיס סמוך למחלף אליקים ונמצא במגרש גרוטאות/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה הלילה (רביעי) בחקירה לאחר שטנק נגנב מבסיס האימונים באליקים. בצהריים נעצרו שני חשודים, בן 41 מטבריה ובן 47 מחיפה, בגין המעשה. הדיווח על הגניבה הגיע במהלך הלילה מנציג מטעם משרד הביטחון. לאחר קבלת הדיווח, החלו שוטרי מחוז חוף בסריקות ובמהלכן איתרו שוטרי תחנת נשר את הטנק בתוך מגרש גרוטאות באזור העיר.

טנק נגנב מבסיס אימונים סמוך למחלף אליקים 20 בספטמבר 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
טנק נגנב מבסיס אימונים סמוך למחלף אליקים 20 בספטמבר 2023/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מבירור ראשוני של נסיבות המקרה, הטנק אינו פעיל והוא נגנב מהמקום מסיבות שנחקרות בשלב זה. לפי החשד, המניע היה גריטת הפלדה ומכירתה.

עם איתור הטנק הגנוב הועברה הודעה למשרד הביטחון והמשטרה פתחה חקירה משותפת עם מצ"ח. מדובר צה"ל ומשרד הביטחון נמסר: "בעקבות מידע שהתקבל אמש במשרד הביטחון, על טנק שנגנב, פתחה יחידת החקירות של מלמ"ב בחקירה בשיתוף עם משטרת ישראל ומצ"ח. הטנק אותר במגרש לאיסוף ברזל בעיר נשר. מדובר בשלדה של טנק מסוג מרכבה 2 שיצא משירות לפני שנים רבות. הטנק ללא אמצעי חימוש, ומערכותיו אינן פועלות. הטנק היה מוצב בשטח אש שפתוח למטיילים ושימש ככלי נייח לתרגולות חיילים. הטנק הוחזר למערכת הביטחון. חקירת האירוע נמשכת, וכן יתקיים תחקיר פיקודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully