וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת פיצוץ המטען בפארק הירקון

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:14

צו איסור פרסום עדיין מוטל על פרטי חקירת פיצוץ המטען שהופעל ביום שני בפארק הירקון שהסתיים ללא נפגעים והמשיך עם מעצרם של שני גברים, בהם תושב מזרח ירושלים, שנתפסו על ידי כוחות מיוחדים בכביש 431

בווידאו: אירוע בטחוני בכביש 431/מערכת וואלה!

חמישה ימים לאחר שהתפוצץ מטען בפארק הירקון ביום שני בבוקר, לוואלה! נודע כי אתמול (שלישי) נרשמה התפתחות בחקירת האירוע. צו איסור פרסום עדיין מוטל על פרטי החקירה וזהות החשודים.

אירוע ביטחוני בכביש 431, 15 בספטמבר 2023. יוסי אלוני, פלאש 90
כוחות הביטחון בכביש 431 בשבוע שעבר/פלאש 90, יוסי אלוני

תזכורת

  • הפיצוץ אירע בגן הבנים שבפארק הירקון בתל אביב. שוטרים הגיעו בעקבות דיווח של אדם ששמע את הפיצוץ מרחוק. לא היו נפגעים באירוע.
  • רועי, תושב האזור, שמע את הפיצוץ כשהיה בדרכו לעבודה. "השעה הייתה בערך 6:40 ובדיוק יצאתי מהבית ושמעתי בום חזק", אמר בשיחה עם וואלה. "אפילו הכלב שלי נבהל. אני לא גר כל כך קרוב לזירת הפיצוץ והוא עדיין נשמע מאוד חזק. קצת מפחיד".
  • כמה שעות לאחר מכן נעצרו שני גברים בכביש 431, בחשד למעורבות בפיצוץ המטען. החשוד המרכזי הוא ישראלי, תושב מזרח ירושלים. תחילה עלה חשש במערכת הביטחון כי במכונית שבה נסעו החשודים היו מטעני חבלה מוכנים להפעלה למטרות פיגוע, אך לאחר בירור לא נמצאו חומרי נפץ. אחד החשודים קשר את עצמו לאירוע.
  • עד ראייה סיפר: "היה פקק מטורף. אנשי ביטחון עם מסכות ונשקים ביקשו מאיתנו להסתובב ואז הבנו שכנראה שהם חושדים שיש מטען חבלה גדול ברכב שיכול להתפוצץ או שהם רוצים לפוצץ. הנהג שנעצר היה בדרך מכיוון ראשון לציון לכביש 6. הוא חזר מאזור המרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully