וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכונת רעל": העימות במשפט נתניהו בין העד לעורך הדין

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 4:24

וויכוח פרץ בין עורך אתר וואלה! לשעבר, אבי אלקלעי, לז'ק חן, פרקליטו של בעלי קבוצת בזק לשעבר, שאול אלוביץ'. אלקלעי טען כי עורך הדין מנסה להפיץ קונספירציות שיתסדרו עם גרסתו. חן השיב לעורך האתר לשעבר כי הוא שקרן

בווידאו: משפט נתניהו: נמשכת עדותו של אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה!/מערכת וואלה!

עימות פרץ היום (שלישי) בדיון במשפט ראש הממשלה בנימין נתניהו בין עורך אתר וואלה! לשעבר לעורך הדין ז'ק חן, שמייצג את בעלי קבוצת בזק לשעבר, שאול אלוביץ'. הוויכוח פרץ בעקבות דיון בשאלה אם ריאיון עם נתניהו שעלה לאתר נערך לדרישתו של ראש הממשלה.

אלקלעי כינה את עורך הדין "מכונת רעל", והסביר בהמשך: "אתה לוקח משהו אחד ומנתק אותו לקונספירציה של שקר, מכנה אותי שקרן וממציא- זו מכונת רעל. אני מנסה לתת תמונה יותר מורכבת, מה לעשות שהגרסה שלי היא האמת ומה שאתה מנסה להציג איננו האמת". עורך הדין השיב לו כי "אם זו הדוגמה שלך של מכונת רעל, כולם ראו איך שלפת הסבר ממוצא לחלוטין".

בהמשך ניסה אלקלעי לעקוץ את עורך הדין, וטען כי הוא לא קרא את אחת העדויות. "אתה קראת אותן?", תהה עורך הדין. על כך השיב עורך האתר לשעבר: "לא, אני הייתי שם". בהמשך נזפה בו השופטת רבקה פרידמן פלדמן, ואמרה לו לא להפנות לעדות של עד אחר בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully