וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלנסקי נפגש עם נתניהו: "מצפה מישראל להרבה"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 9:30

ראש הממשלנה נועד לראשונה עם הנשיא האוקראיני, בשולי העצרת הכללית של האו"ם. כשנשאל על ידי וואלה! מהן ציפיותיו מישראל, הנשיא האוקראיני השיב בתגובה כי הוא "מצפה להרבה". עם תחילת הפגישה, חיבק זלנסקי את ראש המוסד דדי ברנע

בוידאו: זלנסקי נפגש עם נתניהו מצפה מישראל להרבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה נתניהו נועד הערב (שלישי) בפעם הראשונה עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. בתשובה לשאלת וואלה! בנוגע לציפיותיו מישראל, השיב זלנסקי כי הוא מצפה "להרבה". עם תחילת הפגישה, התחבק זלנסקי עם ראש המוסד דדי ברנע. הדבר יכול להעיד כי השניים כבר נפגשו בעבר. כמו כן, מסר זלנסקי לברנע כי הוא "שמח לראות אותו".

ראש הממשלה נתניהו הבהיר שישראל תמשיך לסייע לאוקראינה בנושאים הומניטריים לרבות התמודדות עם מוקשים נגד בני אדם. בכיר ישראלי ציין כי נתניהו וזלנסקי דיברו בפתיחות על הנושאים השונים. נתניהו אמר לזלנסקי כי יש לעשות ככל הניתן כדי למנוע אובדן חיי אדם. בסיום הפגישה המורחבת שני המנהיגים ישבו בארבע עיניים למשך כרבע שעה. הבכיר הישראלי ציין כי נתניהו וזלנסקי סיכמו להישאר בקשר.

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא אוקראינה זלנסקי בשולי עצרת האו"ם, 19 בספטמבר 2023. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
פגישה ראשונה. נתניהו וזלנסקי, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

מוקדם יותר היום, נאם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בעצרת האו"ם והתייחס רבות לפלישת רוסיה לאוקראינה. ביידן קרא למנהיגי העולם לעמוד לצד אוקראינה ומסר כי "רוסיה לבדה עומדת בדרך לשלום". "רוסיה מאמינה שהעולם יתעייף ויאפשר לה להתאכזר באוקראינה ללא תוצאות. אם נאפשר לרוסיה לכבוש את אוקראינה, האם עצמאותה של כל אומה תהיה בטוחה?", מסר הנשיא האמריקני.

עוד המשיך ביידן ומסר כי רוסיה היא האחראית הבלעדית למלחמה, וכי פלישתה לאוקראינה הפרה את אמנת האו"ם. בתום נאומו של ביידן, נראה זלנסקי כשהוא מריע לו. זלנסקי וביידן צפויים להיפגש ביום חמישי בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully