וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נפגעו משאיפת עשן בסירה שעלתה באש בכנרת

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 19:07

שני בני אדם מתוך ארבעה נוסעים על סירה בכינרת, נפגעו באורח קל מעשן לאחר שהסירה לפתע עלתה באש. הארבעה קפצו למים ונמשו על ידי כוחות המשטרה. בהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי. המשטרה הדגישה כי השימוש בחליפות הצלה הציל את חייהם

חילוץ סירה מול חופי תל אביב, ספטמבר 2023/דוברות המשטרה

שני בני אדם נפגעו היום (שלישי) באורח קל משאיפת עשן בסירה שעלתה באש בעומק הכנרת. שני הפצועים, ועוד שני נוסעים נוספים, היו על הסירה בעומק הכנרת, כשהסירה לפתע עלתה באש. הנוסעים קפצו למים ונמשו על ידי כוחות משטרה שהגיעו למקום, בהמשך פונו על ידי כוחות מד"א לקבלת טיפול רפואי.

2 נפגעים קל משאיפת עשן בכנרת, 19 ספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
הסירה העולה באש בכנרת, היום/דוברות משטרת ישראל

המידע על הסירה הבוערת הגיע למשטרה מאדם שהיה על החוף בטבריה, והבחין בעשן שעולה מהים, במרחק של כשבעה ק"מ. צוות של יחידת השיטור הימי, בפיקודו של פקד יוסי מעתוק, הגיעו למקום וראו את הסירה הבוערת ולידה ארבעת נוסעי הסירה בתוך המים. שניים מהם אחזו באופנוע ים שהגיע למקום והשניים הנוספים היו במים. הארבעה הם תושבי טבריה.

השוטרים משו את הארבעה מהמים לסירה, ולאחר מכן הם הועברו לסירת אמבולנס של מד"א. פקד מעתוק אמר שארבעת השייטים לבשו לגופם חליפות הצלה, כמתחייב, וזה מה שאיפשר להם לצוף. השוטר הדגיש כי מדובר באמצעי מציל חיים ופנה לציבור השטים בכנרת להקפיד על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully