וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נפלי פגזים ישנים אותרו במהלך עבודות הרכבת הקלה בירושלים

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 10:17

בעקבות הסכנה שנשקפה מהפגזים, המשטרה חסמה בשעות הבוקר המוקדמות את הרחובות הסמוכים לתנועת כלי רכב ואזרחים - ורק לאחר סיום הטיפול בהם נפתחו הצירים לתנועה. "מדובר בנפלי אמצעי לחימה ישנים בני עשרות שנים - הסכנה הטמונה כפולה", סיפר קצין החבלה של מחוז ירושלים

בווידאו: חבלני המשטרה טיפלו בשני נפלי פגז בדרום העיר ירושלים, 19 בספטמבר 2023/דוברות המשטרה

שני נפלי פגזים ישנים מסוג 90 מ"מ אותרו הלילה (שני) במהלך עבודות תוואי הרכבת הקלה בדרום ירושלים. בעקבות הסכנה שנשקפה מהפגזים, המשטרה חסמה בשעות הבוקר המוקדמות את הרחובות הסמוכים לתנועת כלי רכב ואזרחים.

כמו כן, במשטרה מסרו לפני זמן קצר כי הטיפול בפגזים הסתיים ונפתחו כל חסימות הרחובות והכבישים בדרום העיר והתנועה שבה לסדרה.

חבלני המשטרה טיפלו בשני נפלי פגז בדרום העיר ירושלים, 19 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
חבלני המשטרה טיפלו בשני נפלי פגז בדרום העיר ירושלים, 19 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל
חבלני המשטרה טיפלו בשני נפלי פגז בדרום העיר ירושלים, 19 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
חבלני המשטרה טיפלו בשני נפלי פגז בדרום העיר ירושלים, 19 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

במשטרה סיפרו כי "החל מאמש פעלו כוחות המשטרה מתחנת מוריה יחד עם חבלני מחוז ירושלים בטיפול בזירת נפלי הפגזים הישנים שאותרו במהלך עבודות תוואי הרכבת הקלה - זאת במשטרה לנטרל את הסכנה שנשקפה מהם, וסגירת אזור הימצאותם לתנועה. חבלני המשטרה טיפלו באופן מקצועי בשני פגזי 90 מ"מ ישנים שאותרו במצב נפל. ולפני זמן קצר נפתחו חסימות הכבישים בדרום העיר".

קצין החבלה של מחוז ירושלים הוסיף: "מדובר בנפלי אמצעי לחימה ישנים בני עשרות שנים, ולכן הסכנה הטמונה בהם כפולה. הטיפול בנפלים בוצע באמצעות הזזתם למרחב בטוח ופיצוץ מבוקר. אנו מזכירים לציבור, במקרים של איתור חפצים חשודים לסוגיהם, יש להתרחק מהמקום ולהרחיק סקרנים, לדווח מייד למשטרה בטלפון 100 ולהשאיר את הטיפול באותו חפץ חשוד לחבלני משטרת ישראל המיומנים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully