וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדקנופף, אתה שליחו של אלוהים

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:20

יש לי תחושה שאלוהים שלח אותך כדי להעביר את חוק הגיוס ולא לוותר על פסיק. שליחותך האלוהית תהיה להפיל את ממשלת נתניהו, לשלוח אותו הביתה ולהציל אותנו מחורבן בית שלישי, שאליו מוביל אותנו נתניהו בעיניים פקוחות לרווחה. דעה

בוידאו: השר מאיר פרוש לישי כהן ב'כיכר השבת': אנחנו עדיין דורשים להביא את חוק הגיוס לפני התקציב/כיכר השבת

אדוני שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, אני איתך במאבקך וקורא לך לא לוותר על אף פסיק ואף נקודה בחוק הגיוס. אני אדם חילוני, עשיתי שירות קרבי, לחמתי במלחמת לבנון הראשונה ורגליי דרכו בביירות ואף צפונה לה. אני רציני איתך. למרות היותי חילוני, יש לי תחושה שאתה שליחו של אלוהים, כן, שאלוהים שלח אותך כדי להציל את עם ישראל מהרס וחורבן כאשר שם בידך את השליחות - להעביר את חוק הגיוס, ויהי מה, ולא לוותר בו על אף פסיק, כדברייך הנחושים.

תהיה חזק ועיקש, בעיקר כי איש מלבדך לא יעשה זאת. אל תסמוך על אריה דרעי שיהיה איתך עד הסוף. דרעי אדם מתון, איש של פשרות והסכמות, שבעבר כמעט ומצא את הדרך להסדרת חוק גיוס פשרני שכלל אפילו לימודי ליבה לילדי המגזר החרדי - ועשה זאת יד ביד עם חברו דאז אביגדור ליברמן. הם מצאו דרך ופשרה, הגיעו לפתרון היסטורי שאותו קבעה ועדה בראשות שר המשפטים לשעבר, משה ניסים, אדם יקר, דתי. בסוף זה לא קרה.

יצחק גולדקנופף. מרים אלסטר, פלאש 90
יצחק גולדקנופף/פלאש 90, מרים אלסטר

עכשיו העניין נתון בידך וזו הזדמנות שאולי לא תחזור - להעביר את חוק הגיוס המלא ועל מלא, בלי טריקים ובלי שטיקים, בלי שום פשרה ושום ויתור. גולדקנופף, תיזהר מנתניהו. אמנם אתה איש לא צעיר, עשית לא מעט בחייך והצלחת מאוד, אך פוליטיקה זה מקצוע ובפוליטיקה אתה עדיין טירון. מולך נמצא דיקן הפקולטה לפוליטיקה. הוא לא מתכוון לקיים את ההסכם שחתם איתך. תומכיך שלחו אותך לכנסת רק כי סמכו עלייך שתדע לעמוד על שלך ולדאוג להם. תעמוד על שלך וכשביבי אומר לך כן, תדע שזה לא וכשהוא אומר לך בטח, תדע שאין לו שום כוונה להעביר את חוק הגיוס ולממש אותו, כי הוא פוחד.

הוא יודע שהמחאה נגד המהפכה המשפטית היא פסיק קטן, צחוק ילדים, לעומת המהומה והמחאה שתקום כאן אם יעבור חוק הגיוס. החוק הזה לא יכול לעבור לביבי בגרון, הרי אתה יודע שהכבוד שהוא רוחש לך ולדת הוא כבוד אינטרסנטי שנובע רק מכך שהוא צריך אותך ואתכם כדי שהממשלה שלו תשרוד וכדי שהוא ישרוד את הלחץ מבית ואת המשפט שלו.

לכן אני חוזר ומדגיש את תחושתי הלא מוכחת שאתה - יצחק גולדקנופף, אתה שליחו של אלוהים, למרות שכחילוני אני שואל את עצמי מי יודע אם באמת יש אלוהים ואם יש, האם הוא חושב כמו רב כזה או רב אחר או האם הוא בעד היהדות או בעד הנצרות או אולי הוא בכלל בעד האיסלאם.

בנימין נתניהו בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
בנימין נתניהו בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

אסור לך לאכזב את בוחריך ואת שולחיך. אם לא אתה, לא יהיה חוק גיוס כזה לעולם וכנראה גם לא תהיה הזדמנות כזו לעולם. אלוהינו שבשמיים שלח אותך כדי להגן על היהדות ועל הציבור שמחזיק אותה על כתפיו, ציבור לומדי התורה הלא משרת בצה"ל והלא לומד ליבה.

אתה (ודרעי) היחיד שלא צריך לחשוש מבחירות חדשות, אתה רק תתחזק מהן - ובעיקר תתחזק אם הממשלה תיפול בזכות התעקשותך על חוק הגיוס. קדש אותו לליבך ואל תוותר. מאחר וברור שבנימין נתניהו לא יעמוד בהתחייבותו, שליחותך האלוהית תהיה להפיל את ממשלת נתניהו בגלל אי העברת חוק הגיוס, לשלוח את נתניהו הביתה, להוליד לליכוד מנהיג חדש, ללכת לבחירות ולהציל את עם ישראל מחורבן בית שלישי חלילה שאליו מוביל אותנו נתניהו בעיניים פקוחות לרווחה.

ממי פאר הוא יועץ אסטרטגי תקשורתי ב"פאר-לוין" תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully